مسئول آموزش و پژوهش حوزه هنری لرستان:

حوزه هنری لرستان در اجرای طرح‌های پژوهشی عنوان برتر را کسب کرد

صادقی گفت:حوزه هنری لرستان موفق به کسب عنوان برتر اجرای طرح‌های پژوهشی بین دستگاه‌های اجرایی استان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مهیار صادقی روز مسئول آموزش و پژوهش حوزه هنری گفت: بر اساس بررسی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از اجرای پژوهش‌ها طی سال‌های ۹۴ تا ۹۸ از میان ۱۲۶ اثر، حوزه هنری، سازمان صنعت معدن و تجارت، استانداری لرستان جز سه دستگاه برتر قرار گرفتند.

او تصریح کرد: این حوزه طی چند سال اخیر طرح‌های پژوهشی را با محوریت اولویت‌های کلان حوزه هنری و بر اساس شیوه نامه‌ها و دستورالعمل‌های دفتر آموزش و پژوهش و کاربردی درون سازمانی پیگیری کرده است.

صادقی روز ادامه داد: بررسی میزان مادی شدن ارزش‌ها در شهر خرم آباد، بررسی جامعه شناختی متون نمایشی جشنواره سراسری تئاتر ماه از سال ۸۲ تا ۹۵، بررسی و مطالعه سبک زندگی ایرانی اسلامی در بین خانواده‌های شهر خرم آباد، بررسی مقایسه‌ای متل‌های لری، آسیب شناسی هنر و هنرمند در لرستان از جمله طرح‌های پژوهشی حوزه طی سال‌های اخیر بوده است.

مسئول آموزش و پژوهش حوزه هنری لرستان اظهار داشت: امسال ۲ عنوان پژوهش از سوی حوزه هنری به سازمان مدیریت و برنامه ریزی پیشنهاد شده که در صورت تصویب فرایند اجرای این طرح‌ها نیز انجام می‌شود و با توجه به بالا بودن سطح کیفی پژوهش‌ها عناوین سبک زندگی و جامعه شناختی متون نمایشی به سفارش ستاد حوزه هنری در مرحله تبدیل به کتاب قرار دارد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.