درهفته دفاع مقدس:

بیش از ۱۰۰ برنامه مختلف در شهرستان سروآبادبرگزارمی شود

جانشین فرمانده سپاه سروآباد گفت:به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس بیش از ۱۰۰ برنامه متنوع در سطح شهرستان سروآباد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سرهنگ کریمی جانشین فرمانده سپاه سروآباد  با گرامیداشت فرا رسیدن چهلمین سالگرد دوران دفاع مقدس گفت: گرامیداشت هفته دفاع مقدس گرامیداشت ایثار و اقتدار و صلابت و بزرگی ملت ایران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

او افزود:دوران جنگ تحمیلی همچون ستاره‌ای درخشان در تاریخ انقلاب اسلامی می‌درخشد و یادآور حماسه ها، عزت و ایثارگری ملتی است که در برابر شرق و غرب ایستادگی کرد تا انقلاب را به پیروزی برساندند.

جانشین فرمانده سپاه سروآباد گفت:گرامیداشت برنامه‌های دوران دفاع مقدس امسال در شهرستان برخلاف سال‌های قبل به صورت ویژه برگزار می‌شود و حضور همه مسوولان و مدیران ادارات شهرستانی در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این برنامه‌ها ضروری است.

او یادآور شد: در گرامیداشت چهلمین سالگرد دوران دفاع مقدس بیش از ۱۰۰ برنامه متنوع در سطح شهرستان برگزار می‌شود که ۴۰ برنامه آن به صورت ویژه و شاخص خواهد بود.

سرهنگ کریمی گفت: برگزاری جشن و مراسم شادی، دیدار و سرکشی از خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، برگزاری یادواره شهدا، مسابقات فرهنگی، ورزشی، افتتاح پروژه و طرح‌های مختلف در سطح شهرستان و برگزاری مراسم ویژه متناسب با چهلمین سالگرد دفاع مقدس از مهمترین آن‌ها است.

گفتنی است؛هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریورماه آغاز می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.