کتب درسی تا هفته اول شهریور در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش گفت: کتب درسی تا هفته اول شهریور در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد و فعالیت مدارس با رعایت موارد بهداشتی انجام می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، مظفر مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش، در نشست مشترک مسئولان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: کتاب های درسی تا هفته اول شهریور در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد و مدیران مدارس امکانات و تجهیزات برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی و ضدعفونی کردن مدارس را انجام و محتوای آموزشی تهیه و پس از بازگشایی در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

او بیان کرد: تهیه اطلاعات شناسایی موقعیت دانش آموزان و تعیین زمینه آموزش و چگونگی استمرار انجام و باید به خانواده ها اطمینان داده شود که فعالیت مدرسه با رعایت موارد بهداشتی و در کمال آرامش انجام می شود.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش افزود: تدریس مجازی از طریق شاد و آموزشهای تلویزیونی انجام و ساعت های آموزش هر درس در ابتدایی ۲۵ دقیقه و متوسطه ۳۵ دقیقه ارائه می شود.

او در ادامه خاطر نشان کرد: حضور و غیاب دانش آموزان روزانه انجام و کلاس های مجازی نظر به برنامه درسی دانش آموزان در ساعات مشخص برگزار می شود.

مظفر همچنین با اشاره به اینکه معلمان با تلاش های وافر در جهاد علمی شرکت و در دوران تعطیلات کرونایی زیباترین جلوه های خدمت را خلق کردند گفت: بخش دوم ضرورت تحقق هدف در آموزش های مجازی خانواده ها هستند که انتظار داریم مانند پارسال همکاری و مساعدت لازم را انجام دهند.

مظفر بیان کرد: مدیران مدارس نقش اساسی و اصلی در راهبری و مدیریت و برنامه ریزی برای استمرار آموزش به کمک خانواده ها را برعهده دارند.

او افزود: مشارکت ادارات - نهادها و دستگاههای اجرایی و ظرفیت دهیاران - بخشداران و شوراهای اسلامی نقش مهمی در مساعدت و مشارکت برای بازگشایی مدارس دارند.

نماینده وزیر آموزش و پرورش در بازگشایی مدارس کهگیلویه و بویراحمد خطاب به رؤسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق گفت: استمرار نشست‌های پروژه مهر- برگزاری نشستهای شورای آموزش و پرورش و کیفی بخشی مصوبات برای بازگشای مدارس-نظارت مستمر وآماده سازی  مدارس از مهمترین اولویتهای بازگشایی است.

او افزود: ضرورت دارد اطلاع رسانی لازم در مورد نحوه ارتباط مردم با اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات انجام شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۲۹ مرداد ۱۳۹۹
از شما خواهش می کنیم به مسولین اموزش وپرورش بگویید سامانه های سناد همگام و.. را یک بار برای همیشه درست کنند مدیران مدارس وکاربران این سایتها سردر گم وناراحت هستند چرا ما باید جور عده ای برنامه نویس بی سواد ونا آگاه را بکشیم