درخشش دانشگاه محقق اردبیلی در جشنواره ملی رویش

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: این دانشگاه در جشنواره ملی رویش برای اولین بار در تاریخ این دانشگاه خوش درخشید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، دکتر عباس فنی‌اصل، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: در این جشنواره، کانون‌های فرهنگی و هنری دانشگاه محقق اردبیلی موفق به کسب سه مقام اول کشوری شدند.

او افزود: در این جشنواره امیر بیگ‌زاده در بخش هنرهای تجسمی رشته نقاشی موفق به کسب رتبه اول کشوری، مریم حائری در بخش صنایع دستی رشته مصنوعات شیشه‌ای موفق به کسب رتبه اول کشوری و سیدهادی سیدترابی در بخش عکس موفق به کسب رتبه اول کشوری شدند.

فنی اصل گفت: از نظر تعداد رتبه‌های کسب شده کشوری در این جشنواره، دانشگاه محقق اردبیلی بعد از دانشگاه‌های فردوسی مشهد و علامه طباطبایی، در جایگاه بعدی قرار گرفته است.

معاون فرهنگی و اجتماعی بر توسعه بیش از پیش فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری دانشگاه تاکید کرد و افزود: از ابتدای تشکیل دانشگاه محقق اردبیلی تاکنون، اولین بار است که کانون‌های فرهنگی و هنری دانشگاه در جشنواره ملی رویش موفق به کسب مقام شده‌اند.

اختتامیه هشتمین جشنواره ملی رویش ویژه دستاوردها و توانمندی های کانون‌های فرهنگی هنری دانشگاه‌های سراسر کشور توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی و به صورت برخط با حضور دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر معصومه ابتکار معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده و دکتر غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.