از بازداشت تا برکناری در شهرداری‌های سه شهر مازندران

رئیس کل دادگستری مازندران دستگیری تعدادی از مسئولان شهرداری سلمانشهر، شورای اسلامی ساری و برکناری شهردار سورک را تایید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام اکبری رییس کل دادگستری مازندران گفت: در راستای دستور قاطع رئیس دستگاه قضا در مبارزه با مفسدین اقتصادی و جلوگیری از تضییع حقوق و اموال بیت المال، سرپرست شهرداری فعلی، شهردار قبلی، سرپرست شهردار قبلی و یکی ازکارمندان شهرداری سلمانشهر به اتهام رشا و ارتشا، تضییع حقوق دولتی، ایجاد نفع و گزارش خلاف واقع دستگیر و بازداشت شدند.

او با تایید دستگیری چهارمین عضو شورای اسلامی شهر ساری گفت: میزان تخلفات در پرونده شهرداری و شورای شهر ساری بسیار زیاد و این پرونده در حال رسیدگی است.

عالی‌ترین مقام قضایی استان ادامه داد: شهردار سورک مرکز شهرستان میاندورود نیز طبق حکم قضایی از کار معلق و برکنار شد.

بیشتر بخوانید 

رییس کل دادگستری مازندران گفت: پرونده‌هایی پارسال برای شهردار سورک تشکیل شده بود که در ادامه رسیدگی‌های قضایی و با پیگیری‌های دادستان میاندورود با هفت اتهام از جمله سوء استفاده از موقعیت شغلی و پرداخت رشوه از ادامه کار معلق شد.

حجت الاسلام اکبری با بیان اینکه دستگاه قضایی استان هیچگونه مماشاتی با مفاسد اقتصادی نداشته و در برخورد با هیچ شخص، گروه و جناحی واهمه‌ای ندارد، افزود: با رویکرد جدید دستگاه قضایی در مبارزه علیه فساد اقتصادی در ادارات و نهاد‌ها، مبارزه با مفاسد مورد توجه جدی‌تر دادگستری مازندران قرار گرفت.

او با تاکید بر اهمیت سلامت اداری مسئولان افزود:در مبارزه با انواع مفاسد بویژه مفاسد اقتصادی قاطع و بی اغماض هستیم و نسبت به تضییع حقوق مردم جدی و بی گذشت اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۳۰ دی ۱۳۹۹
درود
آخرین اخبار