در بسته حوادث ۲۹ مرداد بخوانید؛

دستگیری سارقان حرفه‌ای سیم برق در دزفول

حوادث امروز چهارشنبه ۲۹ مرداد ماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز چهارشنبه ۲۹ مردادماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

سارقان حرفه‌ای در دزفول دستگیر شد

سرهنگ روح اله گراوندی دفرمانده انتظامی دزفول گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در برخی مناطق دزفول، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی تعداد ۲ نفر سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند و در بازرسی از مخفیگاه متهمان ابزار آلات سرقت از قبیل قیچی برش کابل و قطعات جدا شده از یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی به همراه مقادیری سیم برق کشف شد.

سرهنگ گراوندی بیان داشت: متهمان در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۱۱ فقره سرقت سیم برق در شهرستان اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده اولیه جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

 ۲ سارق سیم برق در شادگان دیتگیر شدند

سرهنگ اسکندر جماشیانی فرمانده انتظامی شادگان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او  افزود: ماموران پلیس آگاهی و انتظامی با انجام اقدامات تخصصی ۲ سارق را حین سرقت سیم برق شناسایی و دستگیر کرد و متهمان در تحقیقات پلیس به ۵ فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان شادگان اعتراف کردند.

سرهنگ جماشیانی تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.