کاهش ۲۳ درصدی مسافر در پایانه‌های مسافربری گلستان

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از کاهش ۲۳ درصدی مسافران در پایانه‌های مسافربری استان خبر داد.

ایوب میرشاهی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان گفت: از ابتدای سال تاکنون در بخش پایانه‌های مسافربری شاهد کاهش ۲۳ درصدی مسافر‌ها هستیم.

او افزود: تا قبل از شیوع کرونا ۱۴ شرکت اتوبوس رانی از پایانه مسافربری گرگان با ۱۱۰ سرویس، روزانه به مسافران خدمات می‌دادند، اما با شیوع کرونا تعداد این سرویس‌ها به ۷۵ عدد کاهش پیدا کرده است.

معاون حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: در حال حاضر میانگین ضریب اشغال صندلی‌ها در هر سرویس به ۷ نفر رسیده است و با وجود خسارت‌ها به شرکت‌های اتوبوس رانی، اما این شرکت‌ها باز هم به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

میرشاهی ادامه داد: هر اتوبوس چندین راننده و شاگرد دارد و گذران زندگی حدود ۲۰ نفر با این اتوبوس‌ها می‌چرخد بنابراین لازم است مسئولان استانی و کشوری اقدامات لازم برای کاهش خسارت این شرکت‌ها را مورد توجه قرار دهند.

او با اشاره به تمهیدات لازم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پایانه‌های مسافربری گفت: با شیوع کرونا تمامی رانندگان و عوامل اتوبوس رانی الزام به استفاده از ماسک و دستکش شده اند، همچنین شبانه عملیات ضدعفونی پایانه‌های مسافربری انجام می‌شود.

انتهای پیام/ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار