آزادگان برترین الگو برای ترویج فرهنگ ایثار هستند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: آزادگان برترین الگو برای ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در جامعه امروز هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در جمع ایثارگران و آزادگان شاغل و بازنشسته استانداری با اشاره به اهمیت بحث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اظهار داشت: آزادگان برترین الگو برای ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در جامعه امروز هستند.

او با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار بین مسئولان و مردم ضروری است افزود: آشنا ساختن نسل جوان به ویژه جوانان با روحیه ایثارگری آزادگان بیش از پیش ضروری است.


بیشتر بخوانید


عباسی بر زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و فداکاری بین خدمتگزاران کشور تأکید و اضافه کرد: ایثارگری و استقامت رزمندگان، جانبازان، شهدا و همچین آزادگان موجب عزت و سرافرازی جمهوری اسلامی شد.

او ادامه داد: در طول هشت سال دفاع مقدس جامعه ایثارگران از جمله شهدا، رزمندگان و اسرا از حقوق و زندگی خود گذشتند تا فرهنگ ایثار و فداکاری را زنده کنند و نظام جمهوری اسلامی را حفظ کنند.

عباسی گفت: این افراد به منظور دفاع از اسلام و حیثیت نظام، در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و نباید به سادگی از ایثار و از خودگذشتگی این قشر گذشت.

او افزود: با وجود ایثارگری و اسارت‌ها و رشادت‌های ایثارگران در جبهه‌ها و همچنین بعد از پیروزی انقلاب ایستادگی مردم به برای نظام، باعث شده است که امروز آمریکا در سازمان ملل نمی‌تواند بر علیه ایران اقدامی انجام دهد.

عباسی با تأکید بر اینکه پیروزی امروز نظام جمهوری اسلامی مرهون فداکاری و رشادت ایثارگران در طول هشت سال دفاع مقدس و بصیرت مردم است گفت: رفع مشکلات این قشر از سوی مسئولان در دستور کار قرار گیرد.

او ادامه داد: این روز‌ها دشمنان نظام جمهوری اسلامی به دنبال از بین بردن فرهنگ ایثار و شهادت و فداکاری مردم ایران هستند، اما نمی‌توانند به این امر دست پیدا کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.