معاون وظیفه عمومی انتظامی استان ایلام خبر داد؛

فراخوان اعزام به خدمت مشمولان در شهریور ماه ۹۹

سرهنگ جعفر فیضی از فراخوان اعزام به خدمت مشمولان عادی، دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس و دکتری در شهریور ماه ۹۹ در استان خبر داد.

سرهنگ جعفر فیضی معاون وظیفه عمومی انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ اظهار داشت : کلیه مشمولان غایب و غیر غایب استان در مقاطع عادی، دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس و دکتری که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم وسوم شهریور ماه ۹۹ دریافت کرده اند، بایستی ساعت ۷ صبح روز شنبه مورخه یکم شهریور ماه ۹۹ به معاونت وظیفه عمومی استان ایلام واقع در ایلام، بلوار شهید بهشتی، خیابان شهروند مراجعه تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

او افزود : افرادی که به هر دلیل تا کنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیرو‌های مسلح نشده اند، می‌توانند به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک پلیس+۱۰ مراجعه و پس از دریافت برگ مذکور، بر اساس اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

سرهنگ فیضی با اشاره به این مطلب که عدم حضور بموقع در زمان و محل‌های تعیین شده غیبت محسوب می‌شود، ادامه داد: مشمولان بایستی برگه‌های مربوط به اعزام به خدمت از جمله برگ آماده به خدمت، برگ واکسیناسیون، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیرو‌های مسلح، سرباز کارت یا کارت حقوق، شناسنامه، کارت ملی و ... را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.

معاون وظیفه عمومی انتظامی استان ایلام، خاطر نشان کرد:مشمولان با توجه به شیوع ویروس کرونا ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی را همراه داشته باشند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.