آذری: خورشیدی در رویای قضاوت دربی آینده بود / مسئولان فدراسیون کارتابلشان را چک نمی‌کنند، اما صفحه اینستاگرام من را می‌بینند!

سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، از عملکرد تیم داوری و مسئولان فدراسیون فوتبال در انتخاب داوران انتقاد کرد.

سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، در گفت وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: خدا را شاکرم که خورشیدی، داور بازی ما با پارس جنوبی جم به حضور در تولد اقرار کرده است. شامی که میل کرده، نوش جانش باشد، داور بازی با این عملکرد فوق العاده غیر از این اظهارات چه گفته‌هایی می‌تواند داشته باشد؟!

سرنوشت یک تیم آسیایی را خراب کردند

آذری افزود: تیم داوری دو پنالتی محرز را برای ما اعلام نکرد و سرنوشت یک تیم آسیایی خراب شد. انتخاب داور برای هر بازی باید بر اساس روان شناسی آن داور باشد. داوری که در رویای قضاوت دربی بزرگ هفته آینده کشورمان باشد و ممکن است داوری آن بازی را به او بدهند و او در رویای این است که یک دربی دیگر را سوت بزند؛ تمام تمرکزش معطوف به این مورد خواهد شد. داوران تمرکز کافی روی بازی‌ها ندارند، خصوصا خورشیدی بار دوم است که این عملکرد را در قبال تیم ما دارد. ما بازی با پارس جنوبی جم را فراموش کرده ایم و برای بازی با تیم تراکتور آماده می‌شویم و برنامه ریزی می‌کنیم.

شکایت‌ها علیه داوران، در فدراسیون فوتبال پاره می‌شود

سعید آذری تصریح کرد: تا به حال از ۳ داور به فدراسیون فوتبال شکایت کرده ایم. فکر می‌کنم در فدراسیون فوتبال، شکایت علیه داوران را پاره می‌کنند و در سطل آشغال می‌ریزند! ظاهرا اصلا نامه‌ها را مطالعه نمی‌کنند.

مسئولان فدراسیون فوتبال کارتابلشان را چک نمی‌کنند

مدیرعامل فولادی‌ها ادامه داد: مسئولان فدراسیون کارتابل خود را بررسی نمی‌کنند، اما صفحه اینستاگرام من را چک می‌کنند! به همین دلیل ترجیح می‌دهم از طریق صفحه شخصی و مصاحبه‌ها، صدای خود را به گوش مسئولان فدراسیون فوتبال برسانم.

سعید آذری گفت: صفیری در چینش داور‌ها اختیاری ندارد، اما این که چه کسی این کار را انجام می‌دهد باید از خودشان پرسید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار