پاسداری فرهنگ مقاومت وظیفه همگانی

استاندار آذربایجان شرقی پاسداری از فرهنگ ایثار و مقاومت را وظیفه‌ای همگانی خواند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی در دیدار صمیمی جمعی از آزادگان به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی گفت: در سایه لطف الهی، خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان، نظام جمهوری اسلامی ایران، توفنده‌تر از قبل حرکت خود را به سمت پیشرفت و تعالی ادامه می‌دهد.

او گفت: قدردان تمام عزیزانی هستیم که استقلال، امنیت و آرامش امروز کشور مدیون زحمات و ایثارگری آنهاست.

او افزود: ایثارگران و آزادگان با خدا معامله کرده‌اند و نیازی به قدردانی ما ندارند؛ اما این وظیفه ماست که از این عزیزان که با جان خود به کشور خدمت کرده‌اند قدرشناسی کنیم.

پورمحمدی گفت: امروز اگر بعد از ۴۰ سال از انقلاب اسلامی، استکبار جهانی با همه توان خود نتوانسته صدمه جبران‌ناپذیری به جمهوری اسلامی وارد کند، به خاطر درسی است که ملت ما از دفاع مقدس فراگرفته است.

او افزود: بهترین افرادی که می‌توانند در این راستا موثر باشند خود آزادگان و ایثارگران هستند، چرا که آن‌ها سمبل پایمردی و مقاومت بوده و سخن گفتن از مقاومت و ایستادگی از سوی آنان راحت‌تر پذیرفته می‌شود.

او گفت: ما مسئولان از لحاظ قانونی و اخلاقی وظیفه داریم برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تلاش کنیم، اما مسئولیت شما آزادگان، سنگین‌تر و در عین حال موثرتر است.

آذربایجان شرقی هزار و ۹۰۶ نفر آزاده دارد که چهار و نیم درصد آزادگان کشور هستند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار