توزیع غذای نذری بین نیازمندان تریت جام در ایام ماه محرم

نذری‌های ایام محرم شامل غذای گرم و بسته‌های بهداشتی با رعایت اصول بهداشتی و نظارت کارشناسان بهداشت دانشکده علوم پزشکی تربت جام بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  امیر ذاکری مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر تربت جام گفت: طبق تاکید و فرمایشات مقام معظم رهبری امسال هیئت‌ها به سمتی پیش خواهند رفت که متنوع‌تر و کامل‌تر از سال‌های قبل کمک به نیازمندان را در دستور کار خود قرار دهند نذر ماسک و بسته‌های بهداشتی مورد تاکید باشد.

او افزود: نذری‌های ایام محرم شامل غذای گرم و بسته‌های بهداشتی با رعایت اصول بهداشتی و نظارت کارشناسان بهداشت دانشکده علوم پزشکی بین عزاداران حسینی و بخشی از آن بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

اجرای پویش کمک به مدافعان سلامت

 محمد افکار رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام ضمن اشاره به ایام محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) و پخت نذری و کمک‌های خیرین گفت: از خیرین تقاضا داریم که در یاری رساندن به دانشکده و مدافعین سلامت در ایام ماه محرم و نذری‌های که دارند به پویش کمک رسانی به مدافعین سلامت بپیوندند و یاری رسان مدافعین خط مقدم سلامت در دانشکده علوم پزشکی تربت جام باشند.

او ضمن تاکید بر رعایت اصول بهداشت فردی و عمومی افزود: یکی از علل پیشرفت مسلمانان در پزشکی، توجه پیامبر اکرم (ص) به مسائل بهداشتی بوده است. اسلام، درباره اصول کلی پزشکی و بهداشت دستور‌هایی به پیروانش داده است که می‌توان از این دستور‌ها به عنوان یکی از پایه‌های علم پزشکی اسلامی یاد کرد.

انتهای پیام//ز.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.