صف های طولانی گاز در سیب و سوران همچنان پابرجاست

صف‌های طولانی و طاقت فرسای کمبود گاز مایع جزئی از برنامه روزانه مردم سیب و سوران شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، صف‌های طولانی گاز در شهرستان‌های شرق سیستان و بلوچستان مردم را کلافه کرده و معضل کمبود و توزیع  گاز در مرکز استان  باعث شده است  مردم با این مشکل دست وپنجه نرم کنند. معضلی که مسئولان دلیل این کمبود را عدم حمل به‌ موقع گاز توسط کامیون‌ها می‌دانند.

مردم شهرستان سیب و سوران  در صف گاز

مردان و زنان پیر، جوان و حتی نوجوانانی که ساعت ها وقت خود را برای دریافت یک سیلندر گاز در ایام شیوع کرونا و وضعیت نامطلوب عرضه در صف های طولانی گاز می گذرانند یا افرادی که انتظار کشیدن در صف های گاز به نوعی کار روزمره زندگیشان شده است، همه و همه از این وضعیت گلایه مندند.

محسن وزارتی  مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهارداشت: طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع اقدامی موثر در راستای ساماندهی و شناسایی جامعه هدف و مصرف کنندگان واقعی است.

او گفت: با اجرای فراگیر این طرح که از ابتدای شهریور امسال در سیستان و بلوچستان و سایر مناطق منتخب کشور به اجرا درخواهد آمد، سوخت مورد نیاز خانوار‌ها به شکل مطلوب و شایسته در کمتر از ۷۲ساعت انتظار، درب منازل آنان توزیع خواهد شد.

محسن وزارتی  مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان با اشاره به مسیر‌های سخت گذر که امکان تردد کامیون‌های حامل سیلندر گاز مایع وجود ندارد، افزود: تصمیماتی اتخاذ شده و با هماهنگی کمیته ساماندهی عرضه گاز مایع و پیگیری استاندار سیستان و بلوچستان و معاون اقتصادی استاندار، تعداد یکصد دستگاه خودرو وانت برای این مهم اختصاص یافته که بزودی از طریق شرکت‌های خودروساز در اختیار نمایندگی‌های توزیع در منطقه زاهدان و چابهار قرار خواهد گرفت.

وزارتی وزارتی در خصوص قیمت گاز مایع گفت: گاز مایع با قیمت ۹۷۰۰ تومان درب منازل توزیع می‌شود.  

او  وضعیت ذخیره سازی گاز مایع در منطقه را مطلوب خواند و ادامه داد: هیچ‌گونه مشکلی در راستای تامین فرآورده موردنیاز وجود ندارد و خدمات به شکل مطلوب به مصرف کنندگان ارائه می‌شود.

صف های گاز در سیب و سوران

 شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، یکی از مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که با ۶۲ جایگاه عرضه سوخت، وظیفه تامین سوخت نواحی مرکزی زاهدان، زابل، خاش و سراوان در سیستان و بلوچستان را بر عهده دارد.


بیتشر بخوانید


 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شاهین
۱۴:۲۲ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
سلام لطفا پیگیری کنید گاز کشی زاهدان رو با سرعت خیلی کم انهم در مناطقی خاص دارن انجام میدن و الان ۱۰ روزه دوباره صف های شدید و پر ازدحام توی این بیماری شروع شده لطفا نجاتمون بدید بدبختمون کردن تمام گاز رو دارن قاچاقی میفرستن پاکستان
لطفا به ما هم خبر بدید شما چکار کردین
آخرین اخبار