نوزدهمین دوره رقابت ملی مهارت در سیستان و بلوچستان آغاز شد

مدیرکل آموزش فنی و حرفهای سیستان و بلوچستان گفت: مرحله استانی نوزدهمین دوره رقابت ملی مهارت با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی امروز یکشنبه در این استان آغاز شد.

خداداد اولیائی مدیرکل آموزش فنی و حرفهای سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: اظهارداشت: هدف از برگزاری این رقابت شناسایی نخبگان مهارتی، ارتقای توان مهارتی نیروی کار مطابق با سطح جهانی، شناسایی نقاط قوت و ضعف آموزش‌های مهارتی، آشنایی مربیان با سطح استاندارد آموزش‌های مهارت جهانی و تکنولوژی‌های نوین، بسترسازی برای اجرای آموزش‌های پروژه‌ محور، ایجاد ارتباط بین مراکز آموزش مهارت با صنعت و بنگاه‌های اقتصادی و معرفی مهارت‌آموزان برتر به این مرکز با هدف اشتغال آنان، ایجاد فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات فنی و تجارب حرفه‌ای، روح‌بخشی به آموزش‌های مهارتی و ایجاد انگیزه در جوانان برای فراگیری مهارت است.

او  گفت: نوزدهمین دوره رقابت ملی مهارت در ۱۹ رشته و با حضور ۳۰ شرکت کننده از سراسر سیستان و بلوچستان آغاز شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان افزود: این دوره از رقابت در راستای جلوگیری از تجمع شرکت کنندگان و کارشناسان در پنج حوزه با رعایت کامل آیین نامه فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

او اظهارداشت:جوشکاری، کابینت ‌سازی، لوله‌کشی و گرمایشی، تاسیسات الکتریکی، طراحی وب، فناوری اتومبیل، فناوری طراحی گرافیک، گل‌آرایی، آجر چینی، صافکاری، قنادی و آشپزی از جمله رشته‌های مرحله استانی نوزدهمین دوره رقابت ملی مهارت در استان است.

اولیایی خاطرنشان کرد: نفرات برگزیده این دوره از رقابت جواز حضور در مرحله کشوری نوزدهمین دوره رقابت ملی مهارت را دریافت و پس از برگزاری اردوهای آماده سازی و تخصصی در مرحله کشوری آن حضور خواهند یافت.

او از میزبانی سیستان و بلوچستان در رقابت کشوری بخش طلا و جواهر نیز خبر داد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار