نصب المان‌های اشک و شمع در شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: در آستانه فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) المان‌های اشک و شمع در نقاط مختلف شهر اصفهان نصب می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن مؤذنی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان اظهار کرد: یکی از وظایف سازمان زیباسازی، فضاسازی شهر به مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی است از این رو امسال با توجه به حساسیت شرایط و اهمیت موضوع عزاداری‌ها به دلیل شیوع کرونا، فضاسازی بیشتری در شهر انجام خواهد شد.

او از نصب ۵۰ المان شمع در فضای شهری خبر داد و افزود: در المان‌های شمع کتیبه محتشم با متن مشهور «باز این چه شورش است که در خلق عالم است» نقش بسته است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان ادامه داد: به مناسبت ایام محرم همچنین بیش از ۲۰۰ المان اشک با جملات عربی و فارسی "یا قتیل العبرات" و "ای کشته اشک‌ها" در بزرگراه‌های شهر نصب می‌شود.

او با بیان اینکه امسال بیش از دو هزار پرچم عمودی متحدالشکل در مناطق ۱۵ گانه شهر نصب خواهد شد، گفت: بر روی این پرچم‌ها عبارت‌های «سلام بر حسین (ع)» و «سلام بر ابوالفضل (ع)» نقش بسته است.

موذنی خاطرنشان کرد: دیواره پازلی میدان امام حسین (ع) نیز با طرحی مناسب با ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بروز رسانی خواهد شد.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.