بسته اخبار حوادث قزوین امروز بیست و ششم مرداد ۹۹؛

کشف بیش از ۲۹ کیلوگرم تریاک /۴۰۴ قاچاقچی کالا و ارز در دام قانون /دستبند پلیس بر دستان سارق مسلح

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیست و ششم مردادماه سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با  انجام اقدامات اطلاعاتی از تصمیم یکی از قاچاقچیان مواد مخدر برای انتقال مقدار زیادی تریاک به داخل استان مطلع شدند و محل دپوی مواد مخدر را در یک باب منزل مسکونی شناسایی کردند.

سردار حاجیان افزود: مأموران، قاچاقچیان مواد مخدر را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از محل؛ ۲۳ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

وی اضافه کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

۴۰۴ قاچاقچی کالا و ارز در دام قانون

فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش شبانه روزی و اجرای طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده و اشرافیت اطلاعاتی کامل بر محور‌های فرعی و اصلی استان در ۴ ماهه گذشته انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۲۹۷ میلیارد ریال کشف و ۴۰۴ نفر در این زمینه دستگیر شدند.

سردار حاجیان با بیان اینکه کاربران شبکه‌های مجازی ۳۸ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته اند گفت: ۱۳۶ درصد از جرایم سایبری در استان کشف شده و ۱۰۱ نفر نیز در این زمینه دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده اند.

وی در ادامه با اشاره به نقش مشاوره و مددکاری در کاهش آسیب‌های اجتماعی، تصریح کرد: از ابتدای سال تا کنون بیش از هزار و ۹۶۴ پرونده به مرکز مشاوره و مددکاری اجتماعی ارجاع که حدود ۷۸ درصد پرونده‌های ارجاعی به این مراکز به مصالحه منجر شده است.

سارق موتورسیکلت با هوشیاری پلیس دستگیر شد

فرمانده انتظامی بویین زهرا گفت: ماموران انتظامی بویین زهرا در حین گشت زنی به یک دستگاه موتورسیکلت مظنون و آن را متوقف کردند.

سرهنگ حسین رشید تبار افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد موتورسوار فاقد مدارک استو با استعلام شماره پلاک مشخص شد که موتورسیکلت سابقه سرقت از استان تهران را دارد.

وی اضافه کرد: متورسوار دستگیر و به همراه موتورسیکلت به مقر انتظامی منتقل شد.

دستگیری ۱۲ سارق در بویین زهرا

فرمانده انتظامی بویین زهرا گفت: با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان ۱۲ سارق باغات واماکن خصوصی شناسایی و دستگیر شدند

سرهنگ حسین رشید تبار افزود: ۲۳ دستگاه موتورسیکلت هم در این طرح توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

مسافر اتوبوس با ۶ کیلو تریاک در قزوین دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: مأموران یگان امداد شهرستان حین کنترل خودرو‌های عبوری در آزادراه تهران-قزوین یک دستگاه اتوبوس که از تهران به سمت تبریز در حرکت بود، متوقف کردند.

سرهنگ بیژن خدایی ادامه داد: مأموران در بازدید از این اتوبوس به یکی از مسافران مشکوک و در بازرسی از او ۶ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

این مسئول انتظامی بیان داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

دستبند پلیس بر دستان سارق مسلح

فرمانده انتظامی استان گفت: یک شرور سابقه دار شهر الوند پس از انجام سرقت مسلحانه یک دستگاه خودرودر شهرستان کرج با مأموران انتظامی درگیر می‌شود.

سردار حاجیان افزود: این سارق با تیر اندازی مأموران مصدوم  می‌شود و پس از فرار برای درمان به بیمارستان شهید رجایی قزوین می‌رود.

وی اضافه کرد: با اعلام گزارشی از بیمارستان به  پلیس، این فرد دستگیر شد.

کشف ۳۰هزار لیتر گازوئیل قاچاق 

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: مأموران انتظامی شهرستان بوئین زهرا حین کنترل محور‌های عبوری شهرستان به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

سردار مهدی حاجیان افزود: در بازرسی از این کامیون ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق فاقد مجوز کشف و در این رابطه یک متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان ارزش این محموله قاچاق را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بیان کرد و گفت: سوخت‌های کشف شده به شرکت نفت شهرستان تحویل داده شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار