اهداف نقل و انتقالاتی منچستریونایتد در تابستان

لیست نقل و انتقالاتی تیم فوتبال منچستر یونایتد برای فصل آینده مشخص شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان باشگاه منچستریونایتد انگلیس به دنبال جذب نفرات شاخص،  برای تقویت تیم فوتبال خود هستند. نام ستاره‌های زیادی در لیست نقل و انتقالات شیاطین سرخ دیده می‌شود که جذب آن‌ها چندان دور از ذهن نیست.

منچستریونایتد در خط حمله دیبالا ستاره یوونتوس و جیدون سانچو بازیکن انگلیسی سابق منچسترسیتی را زیر نظر دارد. با توجه به علاقه باشگاه یوونتوس به خرید پوگبا احتمال دارد مسئولان یونایتد او را با دیبالا معاوضه کنند. سانچو هم مدت زیادی می‌شود که نامش در لیست شیاطین سرخ به چشم می‌خورد، اما مبلغ بالای انتقال او کار را کمی پیچیده کرده است.  

اوله گونار سولسشر (سرمربی منچستر یونایتد) در خط میانی سائول نیگوئز هافبک اتلتیکو مادرید را هدف قرار داده و حذف  تیم اسپانیایی از لیگ قهرمانان اروپا شاید در مثبت شدن جواب او تاثیر داشته باشد. شیاطین سرخ مبلغ ۷۰ میلیون یورو را برای خرید سائول کنار گذاشته اند. جک گریلیش ستاره استون ویلا دیگر گزینه خرید یونایتد در خط میانی است، اما وجود رقیب سختی مثل منچستر سیتی این انتقال را با مشکل مواجه می‌کند.  

چیلول مدافع چپ لسترسیتی هم در شرایطی مورد توجه منچستری‌ها قرار گرفته که از مدت‌ها قبل زمزمه‌های حضورش در چلسی به گوش رسیده بود. لوک شاو در این پست برای یونایتد بازی می‌کند که مدام در حال دست و پنجه نرم کردن با مصدومیت است.  

داوید دخیا دروازه بان منچستر هم که این فصل از دوران اوج خود فاصله گرفته شاید به تیمی دیگر ترانسفر شود. پاری سن ژرمن فرانسه یکی از باشگاه‌هایی بوده که همواره به جذب سنگربان اسپانیایی علاقه‌مند بوده است. برای جایگزینی دخیا، یان اوبلاک گزینه غیر قابل دسترسی به نظر می‌رسد بنابراین دین هندرسون دروازه بان موفق شفیلدیونایتد انتخاب ایده آلی برای خرید خواهد بود.


 بیشتر بخوانید


منچستر یونایتد در فصل گذشته لیگ برتر انگلیس مقام چهارم را به دست آورد و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منوچهر
۰۲:۰۰ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
منچستر یونایتد فصل پیش مقام سوم لیگ برتر انگلستان رو بدست آوردند نه چهارم
آخرین اخبار