بازگرداندن شهریه مدارس غیر دولتی در ایام کرونا به خانواده‌های مهابادی

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری مهاباد گفت: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار شهریه دریافتی مدارس غیر دولتی در روز‌های تعطیل کرونایی محاسبه و به حساب والدین دانش آموزان واریز می‌شود.

خشایار صنعتی معاون برنامه ریزی وتوسعه فرماندار مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،اظهار داشت:در جلسه ستاد تنطیم بازار این شهرستان مقرر شد، شهریه دریافتی پارسال در مدارس غیردولتی محاسبه و باقیمانده آن از یکم اسفند ۹۸ به علت تعطیلی مدارس در روز‌های کرونایی مسترد و به حساب والدین دانش‌آموزان واریز شود.

صنعتی افزود: پرداخت نکردن شهریه سال‌تحصیلی آینده تا مشخص شدن نحوه تشکیل کلاس‌ها نیز در این نشست مصوب شد.

رحمانی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش  مهاباد نیز در این نشست با اشاره به اینکه ۳۷ مدرسه غیر انتفاعی در شهرستان مهاباد وجود دارد، ادامه داد:این مدارس باید شهریه کلاس‌های مکمل و فعالیت‌های فوق برنامه را به اولیا دانش آموزان عودت دهند.


بیشتر بخوانید


رحمانی تصریح کرد: والدین در صورت مشاهده تخلف در این زمینه می‌توانند در سامانه ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش، شکایت خود را ثبت کنند تا از طریق این اداره کل پیگیری لازم انجام شود.

او همچنین گفت: بر اساس محاسبات صورت گرفته پیش دبستانی‌های این شهرستان نیز باید مبلغ ۱۰۰ هزار تومان از شهریه سال تحصیلی گذشته را به خانواده عودت دهند.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.