فرماندار رومشکان خبر داد؛

آب کشاورزی در رومشکان از سد سیمره تامین شود

فرماندار رومشکان می‌گوید: آب کشاورزی این شهرستان از سد سیمره تامین شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  نعمت‌الله دستیاری گفت: متاسفانه از لحاظ آب کشاورزی و شرب در رومشکان با مشکل مواجه هستیم.

وی ادامه داد: انتظار اول و آخر مردم رومشکان، تامین آب کشاورزی زمین‌های حاصل‌خیز از سد سیمره بوده و این یک مطالبه عمومی است.

دستیاری اضافه کرد: رومشکان در بخش کشاورزی ظرفیت‌های خوبی دارد که اگر مشکل تامین آب نباشد، می‌تواند شرایط بسیار بهتری از وضع موجود داشته باشد.

فرماندار رومشکان مشکل دیگر این شهرستان را در حوزه بهداشت و درمان عنوان کرد و افزود: زیرساخت‌های بهداشتی رومشکان جواب‌گوی مردم شهرستان نیست و باید تقویت شوند.

وی با اشاره به اینکه این شهرستان بیمارستان ندارد، افزود: حق مردم رومشکان این نیست که در بخش بهداشت زیرساخت‌های خوبی نداشته باشند.

دستیاری با بیان اینکه در جاده‌های درون شهری و بین روستایی نیز مشکل داریم، اضافه کرد: در این زمینه اقداماتی انجام گرفته، اما کافی نیست و بازهم با مشکلات زیادی داریم.

فرماندار رومشکان با اشاره به آمار بالای بیکاری در این شهرستان، تاکید کرد: رومشکان از لحاظ نیروی انسانی که اکثراً مدرک دانشگاهی و تخصصی دارند از شرایط خوبی برخوردار است، اما متاسفانه در بخش اشتغال مشکلات زیادی وجود دارد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.