فرمانده جدید گروه ۸۴۰ موشکی نزاجا در منطقه کاشان و آران و بیدگل معرفی شد

فرمانده جدید گروه ۸۴۰ موشکی نزاجا در منطقه کاشان و آران و بیدگل با حضور معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرماندار ویژه شهرستان کاشان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیر سرتیپ جهانشاهی، معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در آئین تکریم و معارفه فرمانده گروه موشکی ۸۴۰ نزاجا در منطقه کاشان و آران و بیدگل، نعمت ولایت را برترین نعمت دانست و گفت: خداوند را شکرگزار هستیم که به ما توفیق خدمت در لباس مقدس سربازی را عطا نمود.

او، شهید صیاد شیرازی و سردار سلیمانی را نمونه بارز ولایت پذیری دانست و گفت: آنان سربازان واقعی ولایت هستند.

امیر سرتیپ جهان شاهی، در ادامه با تقدیر از زحمات سرهنگ شکرالله نصیری گفت: وی یکی از بهترین و موفق‌ترین افسران نیروی زمینی ارتش است که از ابتدای خدمت خود تا اکنون دارای پست‌های کلیدی و مهمی بوده و هیچگونه توبیخ و یا حتی تذکری در پرونده خدمت خود ندارد و این خود نشان از توانمندی و عملکرد خوب وی در طول دوران خدمتش را دارد.

علی اکبر مرتضایی، فرماندار ویژه شهرستان کاشان نیز در حاشیه این آئین خدمات گروه ۸۴۰ موشکی در منطقه فرهنگی را تحسین برانگیز دانست و گفت: در تمامی عرصه‌ها هر جا نیاز ما به مجموعه ارتش بوده این نیرو همواره در خدمت رسانی به مردم پیشگام بوده که نمونه بارز آن در عملیات‌هایی که برای مهار ویروس کرونا برای ضدعفونی معابر و همچنین کنترل ورودی‌های شهر کاشان انجام داد که یکی از بهترین و منظم‌ترین کنترل‌ها از سوی ارتش انجام گرفت.

او، افزود: حضور گروه۸۴۰ موشکی نزاجا در منطقه فرهنگی کاشان موجب همیاری و افزایش امنیت در تمامی عرصه‌ها شده است.

دراین آیین از خدمات سرهنگ شکرالله نصیری قدردانی و سرهنگ شاهین پاکروان به عنوان فرمانده جدید گروه ۸۴۰ موشکی نزاجا در منطقه کاشان و آران و بیدگل معرفی شد.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.