نوری: غیبت دیاباته زهر خط حمله استقلال را کاهش می‌دهد/ مجیدی کمی از پیشکسوتان باشگاه دوری می‌کند

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: غیبت دیاباته زهر خط حمله استقلال را کاهش می‌دهد، زیرا قایدی هم از شرایط ایده آل خود فاصله گرفته است.

محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد بازی استقلال و سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: استقلال باید بازی ۲ تیم در لیگ برتر را فراموش کند، زیرا شرایط جام حذفی متفاوت است. امیر قلعه نویی در این دیدار روی نیمکت می‌نشیند و  عملکرد بازیکنان سپاهان را زیر نظر دارد. استقلال اگر تمرکز کافی را داشته باشد می‌تواند از این گذرگاه سخت عبور کند.

در نبود دیاباته زهر خط حمله استقلال کم می شود

او در خصوص اینکه چقدر غیبت دیاباته، مطهری و اسماعیلی به استقلال ضربه می‌زند، عنوان کرد: نبود شیخ دیاباته خیلی تاثیرگذار بوده و از زهر خط حمله استقلال کاسته می‌شود، زیرا مهدی قایدی هم این روز‌ها از لحاظ روحی و روانی مشکل داشته و از شرایط ایده آل خود دور شده است. مطهری و اسماعیلی هم طی بازی‌های اخیر تاثیرگذار بوده اند، اما دیاباته مهمترین غایب استقلال در این دیدار خواهد بود.

نوری ادامه داد: اگر استقلال بخواهد با ۲ مهاجم بازی کند دشتی احتمالا در کنار قایدی قرار می‌گیرد در غیر این صورت قایدی تک مهاجم آبی پوشان است. دست فرهاد مجیدی در این دیدار بسته بوده و شرایط کمی دشوار به نظر می‌رسد.

استقلال در کار‌های دفاعی مشکل دارد

کارشناس فوتبال کشورمان درباره عملکرد ضعیف استقلال در فاز دفاعی، گفت: در چند دیدار اخیر روزبه چشمی بد نبوده و او هرچند هوش خوبی دارد، اما از سرعت مناسبی برخوردار نیست. بعضی اوقات هم تمرکز خود را از دست داده و مرتکب خطای پنالتی می‌شود. به نظرم استقلال در کار‌های دفاعی مشکل دارد و مدافعان تمرکز کافی را ندارند یا اینکه کوتاهی می‌کنند.

او افزود: فکر می‌کنم مشکلات دفاعی استقلال انفرادی بوده و اگر هر بازیکن وظایف خود را به خوبی انجام دهد، مشکلی پیش نمی‌آید. در صورتی که هریک از بازیکنان در کار دفاعی عملکرد خوبی از خود نشان دهند، بقیه هم خیالشان راحت می‌شود.

نوری: غیبت دیاباته زهر خط حمله استقلال را کاهش می‌دهد/ مجیدی کمی از پیشکسوتان باشگاه دوری می کند

حاشیه ها، نداشتن تمرکز و اُفت بدنی بازیکنان به سپاهان ضربه زده است

نوری در مورد علت افت سپاهان در نیم فصل دوم لیگ برتر، تصریح کرد: سپاهان یکی از پُر مهره‌ترین تیم‌های لیگ برتر است و بازیکنان ارزشمند زیادی دارد. حاشیه ها، نداشتن تمرکز و اُفت بدنی بازیکنان مواردی هستند که در این فصل روی سپاهان تاثیر منفی گذاشته اند. طرفداران اصفهانی از عملکرد امیر قلعه نویی راضی نیستند و می‌خواهند سرمربی سپاهان تغییر کند. این حاشیه‌ها کمی به باشگاه ضربه زده است.

مجیدی کمی از پیشکسوتان استقلال دوری می کند

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره اینکه آیا شکست هریک از ۲ تیم به تغییر کادر فنی آن‌ها منجر می‌شود یا خیر، اظهار داشت: قلعه نویی طی سالیان خوب کار کرده و با سپاهان قهرمان لیگ برتر شده است. ایجاد حاشیه در این شرایط و برکناری قلعه نویی بعد از شکست احتمالی در این مسابقه به دور از انصاف خواهد بود.

او اضافه گرد: مجیدی هم بد کار نکرده و باید حمایت شود. ما اگر انتقادی انجام می‌دهیم دلیل آن تضعیف تیم نیست. او کمی از پیشکسوتان دوری می‌کند در حالی که ما خواستار نتیجه گرفتن باشگاه استقلال و فرهاد مجیدی هستیم.

نوری: غیبت دیاباته زهر خط حمله استقلال را کاهش می‌دهد/ مجیدی کمی از پیشکسوتان باشگاه دوری می کند

سرمربی استقلال باید با رسانه ها گفت‌وگو کند و ایرادات تیم را به هواداران بگوید

نوری در ادامه بیان کرد: فرهاد مجیدی باید با رسانه‌ها مصاحبه داشته باشد و ایرادات تیم را به هواداران بگوید. امیدوارم این مشکل برطرف شود و سرمربی استقلال در نشست‌های خبری قبل و بعد از بازی شرکت کند. مربیان فوتبال در دنیای حرفه‌ای حتی بعد از شکست هم به گفت‌وگو می‌پردازند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
هنوز کوچک است.
France
ناشناس
۲۰:۱۹ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
کاش حداقل شیخ به بازی میرسید، ارسلان هم نیست کار خیلی سخت میشه
بابامسعود هم نداریم بازی رو برامون دربیاره آخه
آخرین اخبار