تحویل ۹ کارخانه آسفالت به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از تحویل ۹ کارخانه آسفالت توسط این اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، ارسلان شکری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: با تحویل ۹ کارخانه آسفالت فعال در استان شاهد تحولی بزرگ در لکه گیری و روکش آسفالت محورهای مواصلاتی سطح استان و احرای پروژه های طرح ابرار خواهیم بود.

شکری با اشاره به اینکه کارخانه های آسفالت در نقاط مختلف استان از جمله ماکو، شوط، چالدران، خوی، سلماس، ارومیه، سردشت، تکاب و بوکان قرار دارند که این امر را باعث شکوفایی و رشد پروژه های راهداری در تمام نقاط استان قلمداد کرد.

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: کارخانه آسفالت ۶۰ تنی سلماس به طور کامل تحویل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی شده و سایر کارخانه های آسفالت که با ظرفیت های مختلف و عمدتا ۱۲۰ تنی هستند با طی مراحل حقوقی و قانونی به زودی تحویل این اداره کل خواهند شد.

 این مقام مسئول همچنین در پایان به پایین آمدن قیمت تمام شده پروژه های راهداری و طرح ابرار با واگذاری کارخانه های آسفالت به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اشاره نمود و افزود: امید است با تسریع مراحل واگذاری شاهد رشد بیشتر شاخص های لکه گیری و روکش آسفالت و طرح ابرار در استان باشیم.

انتهای پیام/ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.