فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان:

۱۱۰ دستگاه کولر گازی به اهالی منطقه عین ۲ اهواز اهدا شد

سرتیپ پاسدار شاهوار پور از اهدای ۱۱۰ دستگاه کولر گازی به اهالی منطقه عین ۲ اهواز خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرتیپ پاسدار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: به همت قرارگاه جهادی بقیه الله و خیران استان، ۱۱۰ دستگاه کولر گازی به اهالی آسیب دیده از سیل پارسال در منطقه عین ۲ اهواز اهدا شد.

او با بیان اینکه افراد خیر و نیک اندیش همواره در شرایط سخت و زمانی که مردم خوزستان با مشکلاتی مواجه می‌شود با اتحاد و همدلی پای کار هستند تا از آلام مردم بکاهند، بیان داشت: همچنین در این ایام که ویروس کرونا ماه‌ها است مشکلاتی برای مردم ایجاد کرده، موجی از کمک‌ها و مساعدت‌ها را از سوی خیران و مردم استان شاهد هستیم.

سرتیپ پاسدار شاهوار پور با بیان اینکه تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در ماه‌های گذشته در مناطق محروم استان کمک‌های شایانی به مردم آسیب دیده بوده و این نهضت همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: همچنین در ایام عید غدیر بسیاری از مردم و خیران در کنار گروه‌های جهادی به پخت و توزیع غذای گرم اقدام کردند که در این شرایط یکی از اقدامات موثر برای کمک به نیازمندان است.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان ادامه داد: گروه جهادی بقیه الله که در منطقه عین ۲ اهواز کمک‌های فراوانی در زمینه ساخت منازل آسیب دیده از سیل داشته اکنون نیز تعمیر و تامین سیستم سرمایشی برای اهالی محروم این منطقه را در دستور کار قرار دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.