نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی:

دستگیری متهمان فساد مالی مهاباد با همت قوه قضاییه میسر شد

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام به موقع قوه قضاییه موجب دستگیری ۱۳ متهم فساد مالی در مهاباد شد.

دستگیری متهمان فساد مالی مهاباد با همت قویه قضاییه میسر شدجلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو  با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: بعد از گذشت حدود سه سال از شکایات مردمی مبنی بر انجام تخلفات عمده در بدنه شهرداری مهاباد، این پرونده با لابی گری و عدم همراهی برخی مسئولان وقت همچنان به تعویق می‌افتاد.

محمودزاده ادامه داد: این تخلفات در بخش‌های مختلف مدیریت شهری همانند تغییر کاربری اراضی مختلف، تفکیک غیرقانونی اراضی، تبدیل فضا‌های سبز به مسکونی و غیره بود که این مسئله سبب شد کمیسیون شورا‌های مجلس وارد کار شوند و تیمی از این کمیسیون در آن زمان به مهاباد اعزام شدند.

او تصریح کرد: پس از آن بازرسان کل کشور تیمی را به مهاباد اعزام و یک هفته در این شهر مستقر شدند تا براساس گزارشات تیم کمیسیون شورا‌ها در مجلس، به موضوع رسیدگی کنند.


بیشتر بخوانید


نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی افزود: پیگیری‌های مستمر قوه قضاییه و وزارت اطلاعات در خصوص پیگیری گزارش‌های مردمی سبب شد که در نهایت ۷ نفر از پرسنل شهرداری مهاباد و ۵ نفر از اعضای شورای شهر به اتهام فساد مالی دستگیر شوند.

محمود زاده بیان کرد: به همت رئیس قوه قضاییه و دستور این قوه برای مبارزه با فساد اداری بود که در نهایت منجر به پیگیری وزارت اطلاعات و بازداشت عواملی در شورا و شهرداری مهاباد شد.

او گفت: البته این نظارت و پیگیری سلامت و شفافیت اداری تنها مختص شهرداری و شورا  نیست بلکه همه ادارات و ارگان‌های دولتی تحت نظارت هستند و در جهت تحقق عدالت و سلامت اداری لازم است عملکرد همه دستگاه‌های اداری بررسی و پیگیری شوند تا حق مردم و بیت المال ضایع نشود و مردم هم نسبت به پیگیری‌های خود در خصوص گزارش تخلفات اداری بیشتر و به طور جدی اهتمام ورزند.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۳۰ دی ۱۳۹۹
درود