اجرای طرح هر روستا یک محصول در اشکذر

فرماندار اشکذر از آغاز طرح هر روستا یک محصول در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  هادی هادی نسب فرماندار شهرستان اشکذر با اشاره به اجرای طرح هر روستا یک محصول در این شهرستان، گفت: این طرح در تعدادی از روستا‌های شهرستان در زمینه کشت گیاهان دارویی کم آب خواه آغاز شده که امیدواریم در سال‌های آینده با توجه به شرایط اقلیمی روستا‌ها کشت گیاهان دارویی توسعه پیدا کند.

او با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید وظیفه حمایت از طرح‌های اقتصادی خرد روستائیان را برعهده دارد، ادامه داد: اجرای طرح هر روستا یک محصول، می‌تواند زمینه اشتغال و تولید بیشتر انواع محصولات و تولیدات روستائیان را فراهم کند.

هادی نسب با اشاره به‌ضرورت ایجاد اشتغال در روستا‌ها اظهار داشت: با ایجاد صندوق‌های توسعه روستایی زمینه ایجاد اشتغال در روستا‌ها فراهم‌شده مانع مهاجرت روستائیان به شهر‌ها می‌شود.

فرماندار اشکذر با بیان اینکه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیار خوبی در روستا‌های شهرستان برای ایجاد اشتغال و درآمد پایدار وجود دارد، تصریح کرد: با برنامه ریزی صحیح و منسجم فعالیت‌ها در شهرستان و بالاخص در روستا‌ها این ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها باید محقق شود.

او با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص ضرورت شعار سال خاطرنشان کرد: حمایت از واحد‌های تولیدی و رفع موانع تولیدی می‌تواند زمینه‌ساز تحقق جهش تولید باشد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.