وجود سلایق مختلف مزیتی بزرگ برای کشور است

فرماندار شهرستان تبریز گفت: وجود سلایق ایده‌ها و تفکرات مختلف و متنوع مزیتی بزرگ و مفید برای کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،مهدوی فرماندار شهرستان تبریز در دیدار با رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی و تبریک چهلمین سال تاسیس این شورا، گفت: به برکت حضور عالم بزرگوار، خوش فکر، مجاهد، با اخلاق و باتقوا، چون حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در تبریز و مدیریت مطلوب شورای هماهنگی با هدف ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف اجرایی و سایر ارگان‌ها و نهادها، شاهد وحدت و انسجام میان ارکان نظام در این شهرستان هستیم.

او گفت: وحدت، انسجام و همدلی بین نهاد‌های شهرستان تبریز نتیجه عملکرد مناسب شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان است.

مهدوی افزود: وجود چنین انسجام و همدلی میان نهاد‌های مختلف نتیجه عملکرد مناسب شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، اجتناب از نگاه‌های جناحی حزبی و لحاظ نمودن افکار و سلایق مختلف است.

او با بیان اینکه وجود افکار و سلایق مختلف در کشور یک مزیت محسوب می‌شود، گفت: به سلایق و افکار مختلف باید به چشم فرصت برای توسعه نگاه کرد و نباید آن را مغایر با وحدت دانست، چون طی سال‌های پس از انقلاب اسلامی در صحنه‌ها و عرصه‌های گوناگون نتیجه وحدت و همدلی را در برهه‌های حساس و بزنگاه‌ها دیده ایم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با تشریح عملکرد این شورا در یک سال گذشته به ویژه در ایام کرونایی، از همکاری‌ها و حمایت‌های فرمانداری تبریز در برنامه‌های ملی و انقلابی قدردانی کرد.

حجت الاسلام برگی با تاکید بر اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مردم محور بوده و به عنوان نهادی غیردولتی، عمومی و برخاسته از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی همواره در کنار مردم بوده است، گفت: طی ۴۰ سال گذشته این شورا در تمام شرایط سخت و دشوار، تلخی‌ها و شیرینی‌های انقلاب همپای مردم حاضر بوده و تلاش کرده است به آنچه که منویات امام راحل و مقام رهبری است، جامه عمل بپوشاند.

او از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان مجموعه‌ای فرهنگی و تبلیغی برای نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و افزود: در حال حاضر افزون بر ۲۰ دستگاه مختلف فرهنگی در سطح کشور فعالیت دارد، اما شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قدیمی‌ترین نهاد‌ها در این عرصه است که کارنامه‌ای درخشان و قابل قبول از خود ارائه کرده است.

حجت الاسلام برگی خط قرمز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را ورود به مباحث جناحی و حزبی اعلام و افزود: اولویت این شورا تعامل دوطرفه با تمام جریان ها، احزاب و جناح‌های سیاسی زیرچتر انقلاب اسلامی است و هر جریان، فکر و سلیقه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی که برای انقلاب اسلامی تلاش می‌کند و هدف اصلی آن خدمت به مردم است، در راس فعالیت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قرار دارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.