معاون وزیر راه و شهرسازی:

کردستان استان پیشتاز کشور در جذب اعتبارات بازآفرینی شهری است

عبوری کردستان را جزو استان‌های موفق و پیشتاز در جذب اعتبارات بازآفرینی شهری در کشور عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مهدی عبوری معاون وزیر راه و شهرسازی در جلسە ستاد بازآفرینی شهری استان کردستان در سنندج ضمن تقدیر از استاندار کردستان به پاس پیگیری‌های جدی در موضوع بازآفرینی شهری گفت: وفاق و همدلی بسیار خوبی میان مدیران استان وجود دارد و این اتحاد و همدلی سبب خواهد شد که پروژه‌های تعریف شده درستاد بازآفرینی شهری زودتر به نتیجه برسد.

او با بیان اینکه بیش از نه هزار پروژه بازآفرینی شهری با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومان در کشور در دست اجرا است، افزود: استان کردستان جزو آن استان‌هایی است که توانسته اعتبارات تخصیص یافته را کاملا جذب و هزینه کند.

عبوری افزود: هم اکنون ۵۰ پروژه بازآفرینی شهری با اعتبار ۱۰۵ میلیارد تومان در استان کردستان اجرا شده که این مهم با مساعدت مدیران و دستگاه‌های متولی میسر شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین گریزی به اهمیت احداث پیاده راه خیابان فردوسی سنندج زد و گفت: اجرای این پروژه در یکی از مهمترین خیابان‌های سنندج کاری ارزنده و مفید است که امیدواریم ظرف ۶۰ روز آینده به اتمام برسد.

او ادامه داد: تا آخر هفته اعتبار مورد نیاز برای پیاده راه فردوسی به صورت وجه نقد در اختیار شهرداری سنندج قرار خواهد گرفت.

عبوری همچنین در خصوص احداث هفت باغ سنندج در محل انبار غلە سنندج و ضرورت آغاز عملیات اجرایی آن گفت: آمادگی کامل داریم تا در تهران جلساتی برای تصمیم گیری نهایی در این رابطه تشکیل دهیم و برای اجرای آن از لحاظ اعتباری حمایت لازم را خواهیم داشت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.