۱۸ هزار و ۷۱۳ داوطلب کرمانشاهی در آزمون کارشناسی ارشد رقابت می کنند

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی از رقابت ۱۸ هزار و ۷۱۳ داوطلب شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹ در استان کرمانشاه طی روز‌های ۱۶، ۱۷ و ۱۸ مرداد خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛غلامرضا سالمیان مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی با اشاره به در پیش بودن آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹، بیان کرد: طبق برنامه این آزمون طی روز‌های پنج شنبه، جمعه و شنبه، همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

او از شرکت ۱۸ هزار و ۷۱۳ داوطلب از استان کرمانشاه در این آزمون خبرداد و گفت: ۹۲۴۷ نفر از این تعداد را داوطلبان زن و ۹۴۶۶ نفر را داوطلبان مرد تشکیل می‌دهند.

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی بابیان اینکه آزمون کارشناسی ارشد ۱۳۹۹ در استان کرمانشاه در دو شهر کرمانشاه و اسلام آبادغرب برگزار خواهد شد، اضافه کرد: دانشگاه رازی با چهار حوزه اصلی، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه صنعتی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه فرهنگیان و دو حوزه آموزش و پرورش محل‌های تدارک دیده شده برای برگزاری این آزمون هستند.

او در ادامه افزود: داوطلبین آزمون کارشناسی ارشد ۱۳۹۹ می‌توانند از صبح فردا (۱۳ مرداد) با مراجعه به پایگاه سازمان سنجش کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

سالمیان تاکید کرد: همچنین باجه‌های رفع نقص نیز از ساعت ۸ صبح روز سه شنبه (۱۴ مرداد) در محل‌های آزمون دایر خواهد بود و داوطلبانی که مشخصات آن‌ها با اطلاعات مندرج شده روی کارت ورود به جلسه مغایرت دارد، تا صبح روز امتحان می‌توانند با مراجعه به این باجه‌ها مشکل خود رفع کنند.

او در ادامه با تاکید براینکه داوطلبین آزمون کارشناسی ارشد امسال باید برای ورود به جلسه گواهی سلامت داشته باشند، اعلام کرد: داوطلبین از روز سه شنبه باید با مراجعه به سامانه خودارزیابی بیماری کرونا به آدرس salamat.gov.ir فرم خود اظهاری را تکمیل کرده و پرینت گواهی سلامت را دریافت و روز امتحان به همراه داشته باشند.

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه تاکید کرد: همه داوطلبین باید ماسک سه لایه معمولی به همراه داشته باشند. همچنین استفاده از ماسک فیلتر دار ممنوع است.
منبع ایسنا

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار