شناسایی ۸۱ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی متخلف در استان همدان

 مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: این هفته ۸۱ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی متخلف استان در زمینه ی پیشگیری از ویروس کرونا شناسایی شدند.

شناسایی ۸۱ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی متخلف در استان همدانلیدا رفعتی، مدیر گروه بهداشت و محیط و حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: در بازرسی های انجام شده از واحد های تهیه و توزیع مواد غذایی و رستوران های استان ۸۱  واحد متخلف شناسایی و  ۱۲ مرکز هم پلمب شدند.

او با بیان اینکه به خاطر پیشگیری از بیماری کووید ۱۹ نظارت بر اماکن عمومی استان هر هفته انجام می شود افزود: این هفته ۴ هزار و ۲۸۹ مورد بازرسی از مراکز تهیه، طبخ و توزیع و فروش مواد غذایی استان داشتیم.

مدیر گروه بهداشت و محیط و حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی استان بیان کرد: تمامی نکات آموزشی و بهداشتی و هشدار‌های لازم برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا در اختیار اماکن عمومی و تفریحی، هتل‌ها، رستوران‌ها، نانوایی‌ها که در تهیه و توزیع مواد غذایی فعالیت دارند قرار داده شده است.

رفعتی افزود: تعداد کل مراکز تهیه، توزیع طبخ و فروش مواد غذایی و همچنین اماکن عمومی و اداری در  استان  ۳۱ هزار و ۲۲۲ مورد است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.