امسال تیم همدان در لیگ برتر کشتی کشور حضور ندارد

همدانی‌ها قصد ندارند امسال در لیگ برتر کشتی کشور که به زودی آغاز می شود، شرکت کنند.

امسال تیم همدان در لیگ برتر کشتی کشور حضور نداردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، چندی پیش استاندار همدان با این شرط موافقت خود را مبنی بر تیمداری در لیگ برتر کشتی آزاد اعلام کرد که نماینده همدان بتواند روی سکوی قهرمانی قرار بگیرد.

این خواسته استاندار مسئولیت سنگینی را بر دوش اهالی کشتی استان گذاشت و با نبود حامی مالی و نبود تماشاچی امسال تیم کشتی همدان در لیگ کشور حضور ندارد.

امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا امکان حضور تماشاگران در سالن مسابقات لیگ برتر کشتی وجود ندارد و این در حالی است که رویداد ورزشی بدون تماشاچی معنا ندارد.

رئیس هیات کشتی همدان گفت: وقتی حضور تماشاگران در مسابقات امکان پذیر نیست، رویداد کشتی نمی‌تواند جذابیت لازم را داشته باشد.

حمیدرضا یاری افزود: تماشاگران نیمی از جذابیت رویداد‌های ورزشی هستند و اکنون باتوجه به شیوع کرونا حضورشان در مسابقات میسر نیست.

رئیس هیات کشتی همدان بیان کرد: یکی از دلایل مهم که تمایل به تیمداری در لیگ برتر داشتیم، ایجاد شور و هیجان ورزشی در همدان با برگزاری مسابقات میزبانی بود، اما اکنون ممنوعیت حضور تماشاگران که قانون مسابقات نیز هست، این لذت را از همگان گرفت.

او افزود: کشتی گیران بومی همدان نیز نمی‌توانند ترکیب کامل را تشکیل بدهند و همین مساله بار مالی زیادی را برای جذب کشتی گیران مطرح غیر بومی به دنبال داشت.

رئیس هیات کشتی همدان اضافه کرد: برای اینکه کشتی گیران مستعد استان از این وضعیت متضرر نشوند، شرایط حضورشان در سایر تیم‌های لیگ برتر مهیا شد.

یاری افزود: به هر حال اگر می‌خواستیم در این مسابقات به سکو‌های قهرمانی برسیم باید بودجه بسیار خوبی را تامین می‌کردیم که از عهده هیات خارج بود.

او بیان کرد: با این حال کشتی گیران مستعد استان امکان حضورشان در سایر تیم‌ها مهیا شد و می‌توانند از این فرصت طلایی برای اثبات توانایی خود بهره‌مند شوند.

یاری خاطرنشان کرد: برای حامیان مالی نیز تبلیغات محصول خود بسیار حایز اهمیت است، اما به دلیل منع حضور تماشاگران در مسابقات شرایط فرق کرده است.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.