دستگیری دو سارق غیر بومی در اسدآباد

رییس پلیس اسدآباد گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت قطعات، لوازم و محتویات خودرو در این شهرستان، دو سارق غیربومی دستگیر شدند.

دستگیری دو سارق غیر بومی در اسدآبادسرهنگ افشین یاری، رییس پلیس اسدآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: عوامل مجرب پلیس آگاهی شهرستان به اتفاق رئیس پلیس، پس از جمع آوری شواهد، قرائن و سرنخ‌های لازم در محل وقوع سرقت‌ها، با تشکیل اکیپ‌های متعدد در صدد دستگیری سارقان برآمده و تلاش‌های شبانه روزی و تعقیب و مراقبت‌های خود را آغاز کردند.

یاری یادآور شد: به دنبال ردزنی‌های انجام شده در نهایت خودرو مورد نظر با دو سرنشین در میدان بهشت زهرای شهرستان مشاهده و ضمن توقیف به مقر پلیس آگاهی منتقل شد.

او ادامه داد: متهمان پس از مواجه شدن با شواهد و قرائن موجود و انجام بازجوئی‌های فنی به ناچار لب به اعتراف گشوده و معترف به انجام ۱۲ فقره سرقت قطعات، لوازم و محتویات خودرو، به ویژه باطری با همدستی یکدیگر در سطح شهرستان شدند.

 یاری با بیان اینکه، متهمان به مراجع قضایی معرفی و به زندان مرکزی همدان معرفی شدند، بیان کرد: از شهروندان می خواهیم ضمن عمل به توصیه‌های پلیسی در پیشگیری از سرقت وسائط نقلیه، مراقبت لازم را نیز انجام دهند.

انتهای پیام/ د 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار