تولد چهلمین نوزاد سالم از مادر باردار مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان حضرت زینب (س) شیراز

چهل نوزاد از مادران مبتلا به کووید ۱۹، از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون در بیمارستان حضرت زینب (س) شیراز، با سلامت کامل به دنیا آمده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، طاهره گشتاسبی سرپرست مدیریت بیمارستان حضرت زینب (س) با اشاره به اینکه، چهل نوزاد از مادران مبتلا به کووید ۱۹، از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون در بیمارستان حضرت زینب (س) شیراز، با سلامت کامل به دنیا آمده است، اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کووید ۱۹، در این بیمارستان یک بخش برای خدمات رسانی به مادران باردار در نظر گرفته شده است.

او با اشاره به اینکه بیمارستان حضرت زینب (س) از ابتدا به صورت محدود میزبان بیماران مبتلا به این ویروس بوده است، تلاش برای سلامت مادر و نوزاد از نظر جسمی و روحی را هدف همه خدمتگزاران این مرکز برشمرد.

طاهره گشتاسبی ادامه داد: با توجه به شرایط خاص دوران بارداری و پس از زایمان، توجه به سلامت روحی و روانی مادر و نوزاد همواره در دستور کار بوده است؛ این امر در مادران مبتلا به کرونا ویروس شرایط خاص خود را دارد که توجه و رسیدگی به آن‌ها نیازمند پرستاران و کارکنان آگاه و با تجربه در این زمینه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار