ترخیص ملک سلمان از بیمارستان پس از شایعه مرگش + فیلم

پادشاه عربستان سعودی پس از انتشاره شایعاتی درباره مرگش از بیمارستان ملک فیصل مرخص شد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، سلمان بن عبدالعزیر پادشاه عربستان سعودی به دلیل وخامت حالش در بیمارستان ملک فیصل در شهر ریاض بستری شد. پس از بستری شدن وی در بیمارستان شایعاتی مبنی بر مرگ وی هم منتشر شد.

سعودی‌ها برای اینکه نشان دهند حال ملک سلمان خوب است فیلمی از لحظه ترخیص وی از بیمارستان را پخش کردند. در این فیلم فرزندان ملک سلمان از جمله محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی هم حضور داشت.


بیشتر بخوانید


 

 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۴۸ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
انشالله دفعه بعد در مرگش شایعه ای نیست و خواهد مرگ و بعد از مرگش حکومتشان دوام نمی آورد و به گفته پیامبر نشانه ظهور خواهد بود مرگش این پادشاه قاصب عبدالله بن عبد العزیز لعنت الله علیه نزدیکع انشالله ...
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۷:۳۱ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
باز هم فرصتی اجل داد از طرف خداوند جل جلاله که توبه و جبران کند و از جنگ و خشونت و خیانت و جنایت و شکنجه به مومنین مسلمین دست بردارد در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص باید اولین کاری که می کند ظلم و ستمش را بر ملت مومنین مستضعفین عربستان بردارد و با عدالت و انصاف و بدون تبعیض عمل کند و زندانیان و اسیران بی گناه مظلومان را آزاد کند که برایشان هزاران توطئه و پاپوش و تهمت دروغین ساخته اند و سپس آمریکایها و صهیونیستها رو از خاک پاک مقدس عربستان حجاز بیرونشان کند اخراجشان کند و با کشور یمن مظلوم مسلمان صلح کند و تمامی خساراتی که به یمنیها زده اند را جبران کنند دومین کارش باید تمامی خساراتی که به مسلمین جهان در منا و مکه وارد کرده جبران کند در سالهای گذشته سومین کاری که باید بکند مجلس شورای اسلامی تشکیل دهد و دولتی برخاسته از انتخابات مردمی بپا کند تا قوانین اسلامی را در آن جاری سازند و تمامی امر مملکتیشان را با نمایندگان مردمانشان حل و فصل کنند و دولت را به رای انتخابات مردمی بسپارد و پنجمین کارش باید این باشد که خودش و بن سلمان بروند در دادگاه عدل و انصاف اسلام ناب محمدی ص محاکمه شوند و طبق قوانین مجازات کیفری اسلامی مجازات شوند بخاطر این همه ظلم و ستمی که بر مومنین مستضعفین جهان اسلام کرده اند .
والسلام و صلوات التماس دعا و التنماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
خبر مرگش . چند ساله حاجیها مظلوم کشتن هنوز نفس میکشه. با آرزوی خبر مرگ خودشو و پسرش محمد بن سلمان إن شاءالله. هر وقت خدا خواست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
انشاالله خبرمرگ خودش وپسرش
Iran (Islamic Republic of)
مصمم
۱۳:۵۱ ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
بالاخره خواهد مرد و ادامۀ حیات چنین آدمی هرگز به نفع آن نیست زندگی که هر لحظه اش جرم و جنایت و گناه است ، چه سودی برای انسان دارد ، خداوند بزرگ به او مهلت گناه بیشتر می دهد تا پروندۀ سیاه خود را سنگین تر کند هر چند ، جنایاتی که این جرثومه در یمن و سوریه و عراق ووو از خود بجای گذاشته پس از مرگش هم بر گناهان او تا ابد خواهد افزود .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۴۵ ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
خبر مرگش یعنی چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
کفتار بن عبدالعزیز در وقت اضافه داره دست و پا میزن و پسرش برای تاج و تخت پر وبال میزن وهابی خبیث سر تا پا نحس
Iran (Islamic Republic of)
سامی
۱۱:۱۶ ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
این جنایتکار به این راحتی ها به درک واصل نمیشه خدا ریشه وهابیت و خاندان منحوس ال سقوط را بخشکاند
Iran (Islamic Republic of)
امپراطور
۱۰:۱۳ ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
شبیه شوهر خاله پیر من راه میره
ولی فرقش این هست که اون سوار اسنپ میشه این پیر مرد سوار ماشین میلیاردی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۵۸ ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
الان مرخص شدی اما به هر حال زمان مرگ و بدرک واصل شدنت میرسه که باید جواب خون هزاران شهید رو تو یمن بدی لعنت خداوند بر ال یهود .