حضور مدیران عامل گوگل، فیس‌بوک، آمازون و اپل در نشست استماع کنگره

مدیران ارشد چهار شرکت فناوری گوگل، فیس‌بوک، آمازون و اپل در نشست استماع کنگره شرکت کردند تا به اتهامات مطرح شده پاسخ دهند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از واشنگتن‌پست، مدیران عامل چهار ابر شرکت فناوری در آمریکا در جلسه استماع کنگره شرکت کردند. مدیران عامل شرکت های گوگل، فیس‌بوک، اپل و آمازون طی این نشست باید توضیح دهند که به هیچ وجه رفتاری انحصارطلبانه در دنیای کسب و کار از خود نشان نداده‌اند.

طی بیانیه‌ای که از سوی چهار نفر دعوت شده به کنگره منتشر شده، آن ها بر نقش مثبت خود در ایجاد یک اقتصاد فعال برای آمریکا تاکید کردند و این را هم گفتند که تلاش آنها همچنین موجب پیشرفت کسب‌ و کار‌های کوچک‌تر شده است.

مارک زاکربرگ مدیر عامل فیس بوک، جف بزوس مدیر عامل شرکت آمازون، سوندار پیچای مدیر عامل گوگل و تیم کوک مدیر عامل اپل در نشست استماع کنگره شرکت کرده‌اند.

کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا قرار است پس از اظهارات این افراد، درباره اینکه آیا ابرشرکت های فناوری در آمریکا به دنبال حذف رقیب‌های کوچک تر خود هستند و یا خیر، تصمیم‌گیری کند. ارزش این چهار شرکت در بازار آمریکا حدود پنج تریلیون دلار است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار