مازندران ۵ هزار میلیارد تومان طرح آماده بهره برداری دارد

سرپرست وزارت صمت در مازندران گفت: مازندران به تنهایی بیش از ۵ هزار میلیارد تومان طرح آماده بهره برداری دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،خیابانی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت امروز چهارشنبه ۸ مردادماه در حاشیه بهره برداری از واحد صنعتی ساوین تاب قائم شهر، گفت: مازندران به تنهایی بیش از ۵ هزار میلیارد تومان طرح آماده بهره برداری دارد.

او افزود: یکی از این طرح‌های زودبازده امروز با سرمایه گذاری ۴۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۲۰۰ نفر در واحد صنعتی ساوین تاب قائم شهر بهره برداری شد.

خیابانی از بهره برداری طرح زودبازده اقتصادی دیگری در مازندران خبر داد و گفت: طرح اقتصادی تخته‌های ام دی اف با یکهزار میلیارد تومان سرمایه گذاری فردا با حضور رییس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح می‌شود.

او افزود: با بهره برداری از این واحد صنعتی، ۳۰۰ هزار متر مکعب به تولید ام دی اف کشور افزوده می‌شود و علاوه بر تامین نیاز داخلی زمینه صادرات این محصول نیز فراهم شده است.

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در سال جهش تولید همزمان با افزایش تولید، طرح‌های توسعه‌ای هم از محل ظرفیت خالی و نیمه تمام واحد‌های صنعتی افزایش خواهد یافت.

او افزود: برای اجرای بهتر جهش تولید در کشور نیازمند مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌های عمومی و کارآفرینان هستیم.

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، گفت:۵ طرح بزرگ صنعتی و معدنی فردا در استان‌های مازندران، خوزستان و فارس بهره برداری می‌شود.

یکهزار و ۵۸۰ میلیارد تومان طرح‌های صنعتی در سفر دو روزه مدرس خیابانی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت به مازندران افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار