رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر شهادت ششمین مدافع سلامت استان را تسلیت گفت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در پیامی شهادت دکتر همایون فیوض ششمین شهید مدافع سلامت این استان را تسلیت گفت.

شهید دکتر همایون فیوضبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر همایون فیوض، پزشک عمومی نام آشنای بوشهری، دیروز به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر و در سن ۵۴ سالگی، آسمانی شد و به همکاران شهیدش پیوست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، با صدور پیامی شهادت این پزشک را که ششمین شهید مدافع سلامت استان لقب گرفته است، تسلیت گفت.


بیشتر بخوانید

پزشک بوشهری بر اثر کرونا درگذشت


سعید کشمیری در پیام خود، از دکتر فیوض به عنوان پزشک مهربان و نام‌آشنای بوشهری یاد کرده و نوشته است: بی‌شک از دست دادن این پزشک شریف، بااخلاق، متین که سال‌ها بدون منت و چشمداشتی به معلولین خدمات رایگان ارائه می‌داد و با تعهد و تخصص خود موجب نجات جان بسیاری از انسان‌ها شده است باعث تأثر و تأسف است و جامعه از بودن و از خدمات ارزشمندش محروم خواهد شد.

بدون شک اعمال و خدمات بی شائبه شهید دکتر همایون فیوض که عمر خود را وقف خدمت به بندگان خدا کرد، در نزد خداوند متعال محفوظ است و دعای خیر بیماران بهترین توشه برای آخرت ایشان خواهد بود.

دکتر فیوض که پزشک عمومی بود و مدت‌ها به عنوان پزشک کاروان‌های حج فعالیت می‌کرد، دیشب در هفتم مرداد و هفتم ذی الحجه به علت ابتلا به کرونا به دیار باقی کوچ کرد.

آن مرحوم مدتی نیز به عنوان مشاور سلامت مدیرکل صداوسیمای مرکز بوشهر فعالیت داشت.

تا کنون ۶ نفر از جامعه بهداشت و درمان استان بوشهر بر اثر ابتلا به کرونا به شهادت رسیده‌اند.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.