کاظمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مجازی برگزار شدن مصاحبه دکتری تصویب شد

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: برگزاری مجازی «مصاحبه دکتری» دانشگاه آزاد در جلسه اخیر شورای سنجش و پذیرش دانشجو تصویب شد.

بهروز طهماسب کاظمی، رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین تصمیمات دانشگاه آزاد برای نحوه برگزاری مصاحبه دکتری گفت:  طی جلسه ای که در شورای سنجش و پذیرش دانشگاه ها داشتیم، موضوع نوع برگزار مصاحبه دکتری را مطرح کردیم و بر روی برگزاری مصاحبه به صورت مجازی به توافق رسیده و تصویب شد.

او افزود: برای اعلام نهایی نحوه برگزاری مصاحبه دکتری در دانشگاه آزاد منتظر هستیم تا شورای سنجش و پذیرش دانشجو این موضوع را ابلاغ کند. 

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشجو  ادامه داد: زیر ساخت های برگزاری مصاحبه به صورت مجازی را فراهم کرده ایم و تست های نهایی برای این امکانات مجازی در حال انجام است.


بیشتر بخوانید


گفتنی است، با شیوع ویروس کرونا بسیاری از آموزش‌ها به صورت مجازی ادامه پیدا کرده است و مرحله مصاحبه علمی داوطلبان دکتری نیز یکی از مباحثی بود که پیشنهاد مجازی برگزار شدن آن مطرح شد. براین اساس بسیاری از دانشگاه ها تاکنون آمادگی خود برای برگزاری مصاحبه به صورت مجازی را اعلام کرده اند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
چه شود ؟