هاآرتص: حزب‌الله دست بردار نیست و انتقام می‌گیرد

تحلیلگر روزنامه صهیونیستی هاآرتص معتقد است جنبش حزب‌الله در روز‌های آتی حملاتی را علیه مواضع رژیم صهیونیستی صورت خواهد داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، تحلیلگر رسانه صهیونیستی هاآرتص بااشاره به داستان ساختگی روز گذشته در مرز لبنان و رژیم صهیونیستی می‌گوید حزب الله از نتیجه درگیری روز گذشته راضی نیست و مجددا اراضی اشغالی را مورد حمله قرار خواهد داد.

عاموس هرئیل معتقد است درگیری مرزی روز گذشته، که مقامات صهیونیست از آن به عنوان حادثه امنیتی بزرگ یاد کردند، با نتیجه مساوی به پایان رسیده که به مذاق حزب الله خوش نمی‌آید. هرئیل  پیش بینی کرد: به تبع در روز‌های آینده شاهد حملات دیگری از سوی حزب الله خواهیم بود.

این تحلیلگر صهیونیست می‌گوید منطقه جبل روس، که شاهد بخشی از درگیری روز دوشنبه بود، سالهاست که به زمین بازی مورد علاقه اسرائیل و حزب الله تبدیل شده و به دلیل غیر مسکونی بودن می‌توان هر حادثه‌ای در آن را از چشم رسانه‌ها مخفی کرد. هرئیل در ادامه دلیل هدف قرار دادن این مکان را به عدم تمایل حزب الله برای آغاز جنگ تعبیر می‌کرد.

هاآرتص به نقل از این تحلیلگر نظامی خود می‌نویسد اگرچه درگیری روز گذشته از سوی حزب الله تکذیب شد، ارزیابی‌های امنیتی رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که بازی برای حزب الله تمام نشده و حمله دیگری را تدارک خواهد دید.

ترس از انتقام حزب الله باعث شده تا آرامش از جبهه صهیونیست‌ها رخت ببندد. بنا به اذعان یک رسانه صهیونیستی برغم فروکش کردن تنش‌های مرزی روز گذشته میان لبنان و فلسطین اشغالی، ارتش رژیم صهیونیستی از ترس حملات حزب الله نیرو‌های خود را در حالت آماده باش قرار داده است.

بنا به نوشته این رسانه صهیونیستی، تنش‌ها در مرز لبنان و فلسطین اشغالی همچنان بالاست و ارتش نگران است که حزب الله علیه رژیم صهیونیستی حمله دیگری صورت دهد. ارتش رژیم صهیونیستی سامانه گنبد آهنین مستقر در مرز لبنان و نیز جنگنده‌های نیروی هوایی را همچنان در حالت آماده باش قرار داده است.

عصر روز گذشته رسانه‌های صهیونیستی مدعی شدند نیرو‌های حزب الله قصد نفوذ به اراضی اشغالی را داشته، که تلاش آن‌ها از سوی ارتش اسرائیل ناکام گذاشته شد. با این حال جنبش حزب الله طی بیانیه‌ای ادعا‌های صهیونیست‌ها را در خصوص وقوع حادثه امنیتی در مرز لبنان را رد و تاکید کرد هنوز هیچ اقدامی علیه این رژیم صورت نداده است.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار