تثبیت شبکه برق بندر ماهشهر محقق شد

فرماندار بندر ماهشهر گفت: با اعتباری بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال پروژه تثبیت شبکه برق شهرستان انجام شد.

محسن بیرانوند فرماندار بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: یکی از مهمترین مشکلات شهرستان  قطعی برق بوده که در ۲ سال گذشته با اعتباری بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال پروژه تثبیت شبکه برق انجام پذیرفت و اکنون ما شاهد کاهش چشمگیر قطعی برق در سطح ماهشهر هستیم.

او بیان داشت: دیگر اقدام مهم در بحث آب و فاضلاب بوده که در ۳ سال گذشته و همزمان با دستور ریاست جمهوری در خصوص رسیدگی به وضعیت آب و فاضلاب خوزستان، ما نیز در بندر ماهشهر با اجرای پروژه‌های متعدد و با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان اقدام به اصلاح بنیادی شبکه فاضلاب نمودیم که همچنان نیز ادامه دارد و امیدواریم همزمان با انجام پروژه‌های اخیر به سرانجام رسیده و دیگر شاهد معضلات در این بخش نباشیم.

بیرانوند افزود: تلاش صورت گرفته دیگر رسیدگی به وضعیت روستا‌ها بوده که متاسفانه در برخی از آن‌ها از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، هیچگونه بهسازی به خود ندیده بودند که در مدت ۲ سال گذشته بیش از ۲۰روستا بطور کامل بهسازی و طرح هادی در آن صورت گرفته که می توان آن را در ۴۲ سال گذشته بی نظیر دانست ضمن آنکه در امسال سایر روستا‌ها بهسازی آن‌ها به اتمام خواهد رسید.

فرماندار ماهشهر تصریح کرد: در بخش بهداشت و درمان بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی داشته ایم، ضمن آنکه در زمینه آموزش و پرورش نیز بیش از ۸ مدرسه مجهز ساخته شده و یا در حال ساخت و روبه اتمام داریم.

این مقام مسئول ادامه داد:  باید تلاش مضاعفی درخصوص رفع مشکلات و رضایتمندی شهروندان نجیب انجام نمائیم و امیدواریم با اجرای پروژه‌های اتخاذ شده در کمیته توسعه متوازن شهرستان، شاهد رفع محرومیت ها، مشکلات اقتصادی و اشتغال و معیشت شهروندان که همیشه همراه و همگام ما بوده اند، باشیم.

انتهای پیام/م

 

برچسب ها: قطعی برق ، شبکه برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.