مقام صهیونیست: سید حسن به وعده خود عمل کرد

وزیر خارجه پیشین رژیم صهیونیستی گفت: سید حسن نصرالله با عمل به وعده خود، از ما انتقام گرفت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، آویگدور لیبرمن، وزیر خارجه پیشین رژیم صهیونیستی گفت: سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله به وعده خود عمل کرد.

بر این اساس، رئیس حزب "اسراییل خانه ما" تاکید کرد: شاهد آن هستیم که با کمال تاسف سید حسن نصرالله به وعده خود برای انتقام عمل کرد، چشم در مقابل چشم و دندان در مقابل دندان.

وی خاطر نشان کرد: یکی از فرماندهان حزب الله در عملیات ما در دمشق کشته شد و هم اینک شمال سرزمین ما (فلسطین اشغالی) به طور کامل فلج شده است.

بعد از ظهر دیروز درگیری در مرز لبنان با فلسطین اشغالی رخ داد. جنبش حزب الله لبنان در مورد اتفاقات عصر دیروز در مزارع شبعا بیانیه‌ای صادر کرد که بدین شرح است: 

آنگونه که به نظر می رسد وحشت ارتش اسرائیل و شهرک نشین‌های آن در مرز لبنان و حالت آماده باش و نگرانی شدید از واکنش مقاومت به جنایت دشمن که منجر به شهادت برادر مجاهد ما علی کامل شد و نیز ناتوانی کامل آن در شناخت اهداف مقاومت، تمام این عوامل باعث شده تا دشمن هم از لحاظ میدانی هم و از لحاظ رسانه ای آشفته عمل کند. بر اساس این قاعده که "هر فریادی علیه آنهاست".

تمام آنچه رسانه‌های دشمن در مورد ناکامی عملیات نفوذ از سرزمین های لبنان به داخل فلسطین اشغالی و نیز به شهادت رسیدن و زخمی شدن نیروهای مقاومت در عملیات بمبارانی که در اطراف مزارع شبعا رخ داد، عنوان کرده‌اند به هیچ وجه صحت ندارد و تلاشی برای جعل پیروزی و هیمنه پوشالی است.

پاسخ ما به شهادت برادر مجاهدمان که در تجاوز رژیم صهیونیستی به اطراف فرودگاه دمشق رخ داد قطعا به وقوع خواهد پیوست و صهیونیست ها هیچ کاری نباید بکنند جز آنکه در انتظار مجازات جنایت خود باقی بمانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار