طرفداران آیفون منتظر ناچ کوچک نباشند

تصاویر نمایشگر مدل پایه ۵.۴ اینچی iPhone 12 فاش شد و این تصاویر حاکی از آن است که ناچ گسترده آیفون‌ها پابرجا هستند.

تصاویر مدل پایه آیفون نسل آینده فاش شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از زمانی که یک گوشی معرفی می‌شود، برای نسل بعدی آن هیجاناتی وجود دارد که باعث می‌شود اخبار زیادی درباره آن فاش شده و شایعه‌هایی چه با اساس و چه بی پایه درباره آن پخش شود. هنوز تا معرفی آیفون‌های سال ۲۰۲۰ حدود دو ماه باقی مانده است، اما شایعات و اخبار فاش شده درباره آن‌ها روز به روز افزایش می‌یابند. آخرین خبری که از نسل بعدی آیفون منتشر شده، به تصاویری از نمایشگر ال‌سی‌دی ۵.۴ اینچی مدل پایه  اپل iPhone 12 مربوط می‌شود. این تصاویر از منابع معتبری فاش شده‌اند و اندازه واقعی نمایشگر ارزان‌ترین گوشی نسل آینده آیفون را نشان می‌دهند. ناچ گسترده گوشی‌های آیفون هنوز روی این نمایشگر پابرجا است و به نظر می‌رسد ابعاد این گوشی در مقایسه با iPhone 11 تغییر نکرده باشد.


بیشتر بخوانید


تصاویر مدل پایه آیفون نسل آینده فاش شد

برخی از مشخصات سخت افزار گوشی iPhone 12

هنوز هیچ خبر رسمی درباره سری iPhone 12 منتشر نشده است. با این وجود، انتظار می‌رود مدل پایه این گوشی با یک باتری به ظرفیت ۲۲۲۷ میلی‌آمپر ساعت عرضه شود. علاوه بر این، شایعه‌ها حاکی از آن است که مدل ۵.۴ اینچی این خانواده با دو فناوری ارتباطی LTE و 5G تولید می‌شوند که فروش مدل پشتیبانی‌کننده آن از LTE، با قیمت ۵۴۹ دلار آغاز می‌شود. احتمال دارد مدل پایه iPhone 12 مانند مدل پایه iPhone 11 دارای دوربینی دوگانه باشد. گوشی‌های iPhone 12 دارای لبه‌های مسطح خواهند بود و هیچکدام از آن‌ها لبه‌های خمیده نخواهند داشت.

تصاویر مدل پایه آیفون نسل آینده فاش شد

انتظار می‌رود، خانواده iPhone 12 از لنز‌های اپتیکال Semco و Sunny استفاده کند. این لنز‌ها عملکردی بسیار بالا و فوکوس خودکار پیشرفته‌ای را ارائه خواهند داد. بر اساس اخبار فاش شده، این احتما وجود دارد که اولین آیفون‌ها با حسگر‌های دوربین پریسکوپی در سال ۲۰۲۲ رونمایی شوند. سری iPhone 12 قرار است در تاریخ ۸ سپتامبر رونمایی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار