بسته اخبار حوادث امروز ۵ مرداد ماه سال ۹۹؛

توقیف ۳ موتور سیکلت قاچاق در رامسر / باند سرقت منزل در تنکابن متلاشی شد

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۵ مرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهم‌ترین حوادث روز یکشنبه ۵ مرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف موتور سیکلت‌های قاچاق در رامسر

سرهنگ علی قیصری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت اجتماعی، طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی و همچنین برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح کارگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی موفق به توقیف ۳ دستگاه موتورسیکلت ۲۵۰ سی سی قاچاق در این شهرستان شدند.

سرهنگ قیصری ارزش موتورسیکلت قاچاق کشف شده را در مجموع بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و با بیان اینکه موتورسیکلت‌های قاچاق کشف شده به سازمان اموال تملیکی تحویل شد، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و به مرجع قضائی ارسال شد.

او از توقیف یک خودروی جیب فاقد مدارک و دستگیری ۵ سارق منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان نیز خبر داد و افزود: اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در اولویت کار پلیس قرار دارد و به صورت مستمر اجرا و با خاطیان قاطعانه برخورد خواهد شد.

اعضای باند ۳ نفره سرقت منزل در تنکابن دستگیر شدند

سرهنگ محمدصادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منزل و اماکن خصوصی در شهرستان تنکابن موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی اعضای باند سارقان منزل در این شهرستان شدند.

سرهنگ شاه نظری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان که با تشکیل باندی ۳ نفره اقدام به سرقت می‌کردند، دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۲۳ فقره سرقت از منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کردند.

جمع آوری معتادان متجاهر در گلوگاه

سرهنگ اسماعیل حسن زاده جانشین انتظامی گلوگاه، گفت: در راستای مطالبات مردمی و ارتقای احساس امنیت عمومی، طرح جمع آوری معتادان متجاهر در این شهرستان به اجراء در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ۲۳ معتاد متجاهر وپرخطرکه دارای سابقه اعتیاد به مواد مخدر بودند از مناطق آلوده جمع آوری و با هماهنگی مرجع قضائی به درمانگاه‌ها و مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

جانشین انتظامی گلوگاه دستگیری ۲۰ خرده فروش و ۹ سوداگر مرگ را دیگر ازاقدامات این طرح برشمرد و گفت:: همکاری و مشارکت آحاد مردم با پلیس باعث ارتقاء نظم اجتماعی در جامعه می‌شود.

دستگیری سارق کابل برق در گلوگاه

سرهنگ حسن زاده جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق از شبکه‌های توزیع در سطح شهر ستان گلوگاه موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعلاتی سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ حسن زاده گفت: ماموران در عملیاتی غافلگیرانه متهم را در حال سرقت سیم برق در این شهرستان دستگیر کردند.

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه، افزود: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۵ فقره سرقت کابل برق در این شهرستان اعترف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف چوب قاچاق در سوادکوه شمالی

سرهنگ حمیدرضا فرهودی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی، گفت:ماموران انتظامی این فرماندهی حین کنترل خودرو‌های عبوری، به یک خودروی حامل چوب مظنون شدند.

او افزود:ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۲ تن و ۶۰۰ کیلوگرم چوب آلات جنگلی که از جنگل‌های اطراف این شهرستان برداشت شده بود کشف کردند.

سرهنگ فرهودی از تحویل چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان خبر داد و افزود: راننده خودرو نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سوداگر مرگ در محمودآباد دستگیر شد

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان محموداباد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ماموران موفق به شناسایی متهم که با یک خودروی سمند اقدام به توزیع موادمخدر می‌کرد، شدند.

سرهنگ حسین زاده از دستگیری متهم در عملیاتی ضربتی خبر داد و گفت: در بازرسی از خودروی متهم یک کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در داخل خودر جاسازی شده بود، کشف شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار