آیین تکریم و معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی امیرکبیر برگزار شد

باحضور جمعی از مسئولان آیین تکریم و معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی امیرکبیر برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیین تکریم و معارفه از اسداله غلامپور و عبدالکریم پهلوانی، مدیرعامل جدید پتروشیمی امیرکبیر، باحضور نمایندگان بانک رفاه کارگران، رئیس و اعضای هیئت مدیره و مدیران شرکت برگزار و حکم انتصاب او از سوی نماینده بانک رفاه کارگران تقدیم شد.

پهلوانی در گفت و گو ب خبرنگار ما گفت: پیگیری موضوع تامین خوراک و بهبود ظرفیت تولید، جوانگرایی، شایسته سالاری، تقویت سیستم جانشین پروری و ظرفیت سازی برای آینده شرکت، استفاده از ابزار‌ها و سیستم‌های نوین مدیریتی، تقویت ایفای نقش شرکت در انجام مسئولیت اجتماعی با مشارکت جامعه محلی و نهاد‌های مردمی، تعامل سازنده با ذینفعان انجام می‌شود.

 مدیرعامل جدید پتروشیمی امیرکبیر تاکید کرد: رویکرد ما حل مسائل راهبردی شرکت و ارزیابی‌ها براساس شایستگی و عملکرد خواهد بود و چارچوب اجرایی من، برنامه استراتژیک شرکت خواهد بود که اگر تدوین نشده است، با همفکری همکاران، آن را مدون خواهیم کرد.

این مقام مسئول ادامه داد::موضوع مسئولیت اجتماعی در استان‌های کم برخوردار به شدت موضوع مهمی است و در این مسیر، توسعه محلی و مشارکت نهاد‌های مدنی شهرستان باید مبنای عمل قرار بگیرد و در بندر ماهشهر، اعتماد بین نهاد‌های محلی و شرکت‌های پتروشیمی می‌تواند تقویت و بهبود پیدا کند.

او اظهار داشت: طرفدار جوانگرایی و بهره مندی از تجارب خبرگان صنعت پتروشیمی بصورت همزمان هستیم و معتقدیم که این دو اصل در کنار هم و به طور متوازن باید پیش بروند، تا اهداف بلند شرکت در زمینه حرکت بر ریل استراتژی‌های مدون شده محقق شود.

مدیرعامل پتروشیمی امیر کبیر افزود: توجه به پتانسیل‌های داخلی شرکت را یکی دیگر از برنامه‌های ارتقای مدیریت منابع انسانی  است که رشد این پتانسیل ها، تضمین آینده شرکت خواهد بود؛ بنا براین چنانچه مدیریت منابع انسانی از این زاویه مورد تقویت قرار بگیرد، دسترسی به منافع حاصل از تولید نیز محقق خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.