آناهیتا همتی مطرح کرد؛

متاسفانه زندگی عزیزانمان به شعور دیگران بستگی دارد

آناهیتا همتی پستی در رابطه با کرونا در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

متاسفانه زندگی عزیزانمان به شعور دیگران بستگی داردبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دقایقی پیش آناهیتا همتی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی پستی در رابطه با کرونا در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. آناهیتا همتی در این پست از مردم خواسته بود خطر ابتلا به کرونا را جدی بگیرند و از تردد بیجا و بی مورد در مکان‌های عمومی خودداری کنند. او در خط پایانی این عکس نوشته بود متاسفانه زندگی عزیزانمان به شعور دیگران بستگی دارد.

در ادامه متن و تصویر ارسالی از آناهیتا همتی را مشاهده می‌کنید:

"تصور کنید که والدینتون یا خواهر و برادرتون یا فرزندتون یا شریک زندگیتون یا دوست و عزیز زندگیتون رو برای همیشه از دست بدید. چه جوری با غم این فقدان کنار میایید. این نبود‌ها جبران ناپذیره... کاش بشه که آدم‌ها رفتارشون رو مدیریت کنن و عاقلانه رفتار کنن. تا به خودتون نیایید و رعایت نکنید، زنجیره انتقال بیماری قطع نخواهد شد.
این بیماری کشنده و مرگبار است.
خیلی سخته که عزیزت رو توی خاک بذاری و دیگه هرگز تا زنده‌ای نبینیش... به خاطر خودتون و عزیزانتون کمی در رفتارتون تغییر ایجاد کنید، جان خود و عزیزانتون رو به خطر نندازید"

متاسفانه زندگی عزیزانمان به شعور دیگران بستگی دارد


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۳۲ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
میدونی آناهیتا خانم مشکل از جای دیگریست ازاینکه همه دارایی ها واموال کشورصرف عده ای حق خور وبی لیاقت صرف میشه وامثال دیگر باید بدوند واسه یه لقمه نون........کرونادرسی برابری ویکسانی به ما آموخته ولی ماها نابرابری وبی عدالتی راسالهاست تجربه می کنیم وهنوز داریم تجربه می کنیم