دستگیری سارق یک باب مغازه / کشف یک دستگاه خودرو سرقتی

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از شناسایی و دستگیری سارق یک باب مغازه(بازی های رایانه ای) همراه با کشف یکدستگاه خودرو سرقتی کمتر از ۲۴ساعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت : شامگاه گذشته فردی هراسان به کلانتری ۱۱ ولیعصر مراجعه کرد و اعلام داشت ، مغازه وی به آدرس فلکه پرستار جنب دانشگاه آزاد توسط سارقان مورد دستبرد قرار گرفت و همه دارایی اش را به سرقت برده اند.

او افزود: پلیس محل مورد نظر را بازدید و از طریق دوربین مداربسته مشخص شد ۳ نفر جوان با یک دستگاه خودرو پراید ۱۴۱ با پلاک مشخص پس از برش قفل مغازه اقدام به سرقت ۴ دستگاه پلی استیشن و ۳ دستگاه تلویزیون ال‌ای دی کرده است و از صحنه متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان ادامه داد: خودرو از طریق شماره پلاک معلوم سریعا استعلام شد که متاسفانه مشخص شد خودرو چند روز گذشته در حوزه احمدآباد سرقت شده بود و این عملیات شناسایی را کمی پیچیده کرده بود

سرهنگ تقی زاده افزود: ماموران تخصصی و انتظامی کلانتری ۱۱ سریعا تحقیقات اطلاعاتی خود را آغاز و خوشبختانه کمتر از ۲۴ ساعت یعنی بامداد امروز محل اختفاء سارقان را شناسایی و ضمن هماهنگی مقام قضایی یکی از سارقان را که تنها در مخفیگاه بوده دستگیر و پراید بکار رفته در سرقت نیز کشف و به کلانتری ارجاع شد.

این مقام انتظامی در ادامه در خاتمه با بیان اینکه سارق در بازجویی با پلیس به ۳ فقره سرقت مغازه و یک دستگاه خودرو پراید اعتراف کرد گفت:سایرهمدستان سارق نیز شناسایی و به زودی دستگیر خواهند شد که شناسایی سارقان و دستگیری یکی از آنان باعث خوشحالی و حیرت مالباخته شد.

سرهنگ تقی زاده تصریح کرد:پرونده قضایی جهت سیرمراحل قانونی علیه وی تشکیل و تحویل دادسرا شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.