۱۸۱ طرح در شهرستان لردگان اجرا می‌شود

۳۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای ۱۸۱ طرح در شهرستان لردگان توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ملک محمد قربان‌پور فرماندار لردگان گفت: ۳۴۰ میلیارد ریال اعتبار از محل تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در این شهرستان توزیع شد.

او افزود: اختصاص این میزان اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای از محل‌های استانی، قانون متوازن و ماده ۲۳ (قانون نحوه رسیدگی به تخلفات و جرایم رانندگی) بوده است.


بیشتر بخوانید


قربان‌پور اضافه کرد: از این مبلغ ۱۸۰ میلیارد ریال از محل استانی، ۱۵۴ میلیارد ریال از محل متوازن و شش میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال از محل ماده ۲۳ (قانون نحوه رسیدگی به تخلفات و جرایم رانندگی) است.

او ادامه داد: از مجموع شش میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال اعتبارات ماده ۲۳ (قانون نحوه رسیدگی به تخلفات و جرایم رانندگی) شهرستان لردگان سه میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال به شهرداری‌ها و دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به دهیاری‌های این شهرستان اختصاص دارد.

قربان‌پور گفت: فصل‌های عمرانی، راه‌سازی، بهداشت و درمان، فرهنگ و هنر، دین و مذهب، صنعت و معدن، کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری، توسعه و خدمات شهری و روستایی، آب و آموزش و پرورش بیشترین سهم اعتبارات را به خود اختصاص دادند.

او افزود: این اعتبارات برای اجرای ۱۸۱ طرح در شهرستان لردگان اختصاص داده شد و دستگاه‌های اجرایی شهرستان لردگان موظفند هر چه سریع‌تر برای جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات، نسبت به مبادله موافقت نامه و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های بهره‌مند از این اعتبارات اقدام کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.