مالکان ساختمان های ناایمن در مشهد پای میز محاکمه

معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: با مالکان ساختمان‌های ناایمنی که برای ایمن‌سازی اقدام نکنند برخورد قانونی و قضایی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، قاضی سید جواد حسینی معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: پس از وقوع حادثه آتش‌سوزی در یکی از مراکز درمانی تهران، به منظور پیشگیری از وقوع حوادث مشابه بر اساس دستور ریاست قوه قضائیه موضوع در دستور کار دستگاه قضا قرار گرفت.

او افزود: بر این اساس در دادستانی مشهد کارگروه ویژه‌ای با حضور بیش از ۱۵ سازمان و دستگاه اجرایی مرتبط به منظور شناسایی و الزام به ایمن‌سازی ساختمان‌های ناایمن در مشهد تشکیل شد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد ادامه داد: در این کارگروه دستگاه‌های مختلف برای شناسایی اماکن ناایمن اقدام می‌کنند و در مرحله نخست به آن‌ها تذکر جدی برای رفع نواقص ایمنی و اخذ تاییدیه ایمنی داده می‌شود، اما چنانچه مالکان پس از تذکرات داده شده ساختمان خود را ایمن نکنند برخورد قانونی و مهر و موم این اماکن صورت خواهد گرفت.

حسینی بیان کرد: ریاست کمیته یاد شده بر عهده نماینده دادسرای مشهد است و تمامی بلندمرتبه‌سازی‌ها، مکان‌های عمومی پردتردد و مجتمع‌های تجاری در این کمیته به منظور شناسایی اماکن پرخطر بررسی می‌شوند.

هفته گذشته نیز سازمان آتش نشانی مشهد اسامی۱۲ مجتمع و بازار ناایمن این شهر را اعلام کرد.
 
انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار