تمامی برنامه‌های شهرستان مراغه درجامعه کنونی تحت تاثیر بیماری کرونا ویروس است

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان مراغه گفت:تمامی برنامه‌های شهرستان امروز تحت تاثیر بیماری کرونا ویروس است و باید خود را با این بیماری سازگاری داشته باشیم و برنامه‌های خود را براساس آن تنظیم و اجرا کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،موسوی شعفی  معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان مراغه گفت: انتظار داریم در این شرایط همچنان دستگاه‌های شهرستان به همکاری خود ادامه دهند و سازمان‌های مردم نهاد در راستای فرهنگ سازی و آگاهی بخشی به مردم پای کار باشند.

او گروه‌های جهادی مراغه را ظرفیت بزرگی دانست و گفت: گروه‌های جهادی از همان روز‌های نخست شیوع بیماری کرونا ویروس فعالیت می‌کنند و با ساماندهی می‌توان از ظرفیت‌های آن‌ها در این روز‌ها استفاده کرد.

 معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان مراغه  به نزدیک شدن ماه محرم و عزاداری امام حسین ع اشاره کرد و گفت: دستگاه‌های متولی در این ماه نظارت بیشتری به موضوعات فرهنگی و اجتماعی با توجه به شرایط حساس کرونا داشته باشند.

موسوی شعفی ادامه داد: علاوه بر نذورات توزیعی و کمک رسانی به نیازمندان، اهدای اقلام مورد نیاز بهداشتی و معیشتی در روز‌های کرونایی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

او گفت: پویش احسان ماسک از برنامه‌های دیگری است که در این ماه با همکاری دستگاه‌های متولی و سازمان‌های مردم نهاد نیاز است که در شهرستان راه اندازی شود.

اوبا تقدیر از زحمات کادر بهداشت و درمان شهرستان گفت: می‌توانیم با فرهنگ بالای خود و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک قدردان بخشی از زحمات کادر بهداشت و درمان شهرستان باشیم.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار