حمایت از تولید رمز عبور از مشکلات مردم

استاندار همدان گفت: رمز حل مشکلات مردم، حمایت از سرمایه گذاران و تولید است.

استاندار همدان: حمایت از تولید رمز عبور از مشکلات مردمبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سیدسعید شاهرخی در مراسم آغاز عملیات اجرایی کارخانجات تولید دستکش‌های پزشکی در شهرک صنعتی شوشاب ملایر افزود: اولویت نخست ما در این استان حمایت از تولید و اشتغال به منظور ارتقای معیشت مردم است.

او با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور افزود: متاسفانه انتشار و گسترش ویروس کرونا موجب شد هجمه زیادی به بخش تولید وارد شود که با تدبیر دولت تهمیدات لازم برای حمایت از تولید و تولیدکننده اندیشیده شد.

استاندار همدان اظهار داشت: پس از تشکیل ستاد ملی مقابله با کرونا، این شعار نیز به شعار‌های قبلی ما اضافه شد و طبق آن سلامت و حفاظت از مردم در مقابل ویروس کرونا در اولویت امروز کشور قرار گرفت و در این راستا در مقایسه با سایر کشور‌های پیشرفته، توفیقات خوبی کسب کرده‌ایم.

شاهرخی ادامه داد: در این مسیر ادامه چرخه تولید، حفظ مشاغل موجود و سرمایه‌گذاری و حمایت از سرمایه‌گذار به منظور تامین کالا‌های اساسی و نیاز‌های ضروری، تداوم چرخه تولید و حمایت از کارگران و صنعتگران صورت گرفت.

این مسئول با بیان اینکه استان همدان به منظور بهبود تولید و اشتغال یک سند راهبردی و برنامه عملیاتی توسعه از پیش تعیین شده طراحی کرده و سالانه میزان اشتغال و سرمایه‌گذاری مشخص است ادامه داد: در این زمینه ملایر جلوتر از برنامه سند راهبردی توسعه در حال حرکت است.

استاندار همدان گفت: ملایر یک منطقه مستعد در تمامی حوزه‌ها است و با تلاش و توان بیشتر مسئولان و نمایندگان این شهرستان، این جهش باید بیش از گذشته ادامه پیدا کند.

شاهرخی سرمایه‌گذار کارخانجات تولید دستکش‌های پزشکی را یکی از ملایری‌های ریشه‌دار، اصیل و پرتوان دانست و افزود: نمونه این افراد در ملایر کم نداریم و بزرگترین سرمایه این شهرستان وجود مردمی با فرهنگ، متدین و انقلابی است که این امر موجب رشد و توسعه روزافزون ملایر شده است.

وی با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذار هنگام ورود به استان باید مطمئن باشد که این سرمایه‌گذاری اثرگذار و برای حفظ سرمایه ملی است یادآور شد: با وجود تمامی مشکلات و دغدغه‌ها، تمام تلاش مدیران و مسوولان دستگاه‌های اجرایی استان صدور مجوز یک‌روزه برای سرمایه‌گذاران، آسان‌سازی مسیر سرمایه‌گذاری و مهیا کردن زیرساخت‌ها است.

استاندار همدان از مدیران دستگاه‌های اجرایی درخواست کرد: هر چه می‌توانید مهربان‌تر، حامی‌تر و دلسوزتر از گذشته با تولیدکنندگان برخورد کنید و روند را برای سرمایه‌گذاری هر چه بیشتر هموار کنید.

شاهرخی با تاکید بر اینکه به آینده استان همدان و شهرستان ملایر امیدوارم گفت: ملایر نقشه‌های خوبی برای آینده خود طراحی کرده و هم اکنون سه هزار میلیارد تومان در حوزه‌های مختلفی همچون سنگ و فرآوری سنگ، معدن، گاوداری ۶ هزار رأسی شستا و چهار هزار رأسی پگاه را در دست اجرا دارد.

وی ابراز امیدواری کرد: در کوتاهترین زمان ممکن طرح احداث کارخانجات تولید دستکش‌های پزشکی در ملایر به اتمام برسد و به‌زودی شاهد بهره‌برداری این طرح بزرگ باشیم.

عملیات اجرایی کارخانجات تولید دستکش‌های پزشکی روز پنجشنبه با حضور استاندار همدان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در زمینی به مساحت ۱۶ هزار مترمربع و سرمایه‌گذاری ۷۰ میلیارد تومان در شهرک صنعتی شوشاب ملایر آغاز شد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.