آمار نگران کننده کرونا در محمودآباد

فرماندار محمودآباد گفت:آمار کرونایی‌ها در این شهرستان نگران کننده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علیرضا شریعت فرماندار محمودآباد از آغاز بکار دبیرخانه مرکزی ستاد مقابله با کرونا شهرستان به محوریت شورای تامین خبر داد و گفت: روند رو به افزایش تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در محمودآباد ضمن تکمیل ظرفیت کلیه مراکز درمانی و بویژه بیمارستان محمودآباد، موجب ابتلای کادر درمانی و کاهش نیروی انسانی شبکه بهداشت و درمان در ارائه خدمات به شهروندان و مراجعه کنندگان شده است.

او از شهروندان خواست با توجه به شرایط بحرانی و فوق حاد شهرستان از مراجعه به ادارات به منظور پیگیری امورات غیر ضروری اداری پرهیز کنند.

فرماندار محمودآباد گفت: انتظار می‌رود واحد‌های تجاری شلوغ و پر ازدحام علیرغم مشکلات اقتصادی موجود همکاری لازم را داشته باشند و به صورت داوطلبانه نسبت به تعطیلی مقطعی واحد  خود اقدام کنند تا در کاهش تعداد تلفات افراد مبتلا نقش تاثیر گذار داشته باشند.

او افزود: اطلاع رسانی‌های لازم در خصوص رعایت و الزام و توجه به پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک به کلیه واحد‌های تولیدی و کارخانه‌ها و بازاریان و اصناف ابلاغ شده و کوتاهی و قصور از طرف هر واحد اقتصادی، چون با سلامت جامعه سرکار دارد بدون هیچ اغماضی و با تعطیلی و پلمب همراه خواهد بود.

رئیس ستاد مقابله با کرونا شهرستان محمودآباد از تشکیل ۵ اکیپ بازرسی با مسئولیت مدیران ادارات خبر داد و گفت: ۲۳۶ مورد بازدید تاکنون از اماکن عمومی در شهر‌های محمودآباد و سرخ رود صورت گرفته و ۴۸ واحد صنفی متخلف به مراجع قضایی معرفی شده که از این تعداد ۲۸ واحد پلمب شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.